|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Immersja językowa w edukacji wielosystemowej w Andorze |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Anna Marta Żukowska |
|
Vol 35, No 2 (2016) |
Indywidualistyczne i supraindywidualistyczne predyktory optymalnego oddziaływania resocjalizacyjnego na skazanych w warunkach wolnościowych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Andrzej Bałandynowicz |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Indywidualizacja w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej – mit czy rzeczywistość |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Alicja Kubik |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Indywidualne nauczanie jako rozwiązanie edukacyjne w opiniach nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Antoszewska |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Indywidualne teorie pedagogiczne nauczycieli na temat szkoły, jako miejsca rozwijania kreatywności oraz samodzielności myślenia i działania uczniów (raport z badań) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Dusza |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Indywidualny program wsparcia psychologicznego kadry pedagogicznej Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Justyna Maria Siemionow |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Initiators of changes in the upbringing and education of children in the „Pedagogical Movement” in the first half of the 20th century |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Barnaś-Baran |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Inkluzja społeczna, edukacyjna a problemy młodych osób z ograniczeniami sprawności |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Barłóg |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Innowacyjność – immanentna cecha nauczycielskiego profesjonalizmu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Kusiak |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Inny w aksjologicznej przestrzeni wychowania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Cudowska |
|
Vol 35, No 2 (2016) |
Inteligencja społeczna w ujęciu D. Golemana a resocjalizacja |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Wojnarska |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Interakcje w procesie socjalizacji rodzajowej dzieci w przedszkolu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Pietryczuk |
|
Vol 43, No 1 (2024) |
Internet bez barier? Osoby niewidome i słabowidzące o swoich doświadczeniach w sieci |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mikołaj Olszewski |
|
Vol 35, No 2 (2016) |
Interpretacja wartości i norm społecznych przez młodzież - analiza porównawcza |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janina Florczykiewicz |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Interwencja kryzysowa w pracy pedagoga szkolnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Barabas |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Introcepcja wartości moralnych jako zadanie i wyzwanie dla nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Chałas, Ewelina Winiarczyk |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Introduction |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Jak emocje wplywają na samopoczucie psychofizyczne dzieci |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Manuela Valentini, Roberta Giontarelli |
|
Vol 35, No 4 (2016) |
Józef Grzywna (1933–1994) – pedagog, badacz oświaty Kielecczyzny |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Maria Siuda |
|
Vol 32 (2013) |
Justyna Budzińska‑Tylicka (1867–1936) – poglądy na odżywianie |
Streszczenie w języku polskim
PDF
PDF (English)
|
Renata Bednarz-Grzybek |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Kim jestem? Tożsamość jako zadanie w czasach gwałtownej zmiany społecznej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mirosław Józef Szymański |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Klimat społeczny klasy w kontekście diagnozy potrzeb uczniów w zakresie profilaktyki szkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Piasecka, Katarzyna Czaczuń |
|
Vol 34, No 1 (2015) |
Kobiety Galerii „Dziesiątka” |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Kazimierz Rejmak |
|
Vol 34, No 1 (2015) |
Kobiety w życiu króla Kazimierza Wielkiego w świetle Annales seu cronicae incliti Regni Poloniae Jana Długosza |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grzegorz Wójcik |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Koherentna dydaktyka dwuwymiarowa – personalistyczna i zmediatyzowana – pedagogiczną szansą i nadzieją teraźniejszości i przyszłości |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janusz Miąso |
|
126 - 150 z 617 elementów |
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> |