Indywidualizacja w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej – mit czy rzeczywistość
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Adamek I., Bałachowicz J. (2013). Kompetencje kreatywne nauczycieli wczesnej edukacji dziecka. Wydawnictwo Impuls, Kraków.
Dryden G., Vos J. (1999). Rewolucja w uczeniu. Zysk i S-ka, Kraków.
Gardner H. (2009). Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce. Wydawnictwo Laurum, Warszawa.
Grzegorzewska S. (2009). Różnicowanie kształcenia w klasach początkowych. Wydawnictwo Impuls, Kraków.
Klus-Stańska D. (2013). Szkoła dla dziecka czy dziecko dla szkoły, czyli garść uwag o gotowości szkolnej. „Dysleksja” 2.
Kot S. (1996). Historia wychowania. T. II. Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Kujawiński J. (1978). Indywidualizacja w problemowym nauczaniu uspołeczniającym w szkole podstawowej. Wydawnictwo Instytutu Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych, Poznań.
Kuligowska K. (1975). Problemy indywidualizacji nauczania. WSiP, Warszawa.
Kupisiewicz Cz., Kupisiewicz M. (2009). Słownik pedagogiczny. Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Lewowicki T. (1977). Indywidualizacja kształcenia. Dydaktyka różnicowa. Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Palka S. (1988). Pedagogiczne czynniki różnicujące szanse edukacyjne uczniów. W: H. Moroz (red.). Czynniki różnicujące szanse edukacyjne dzieci w młodszym wieku szkolnym. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice.
Palka S. (2003). Pedagogika w stanie tworzenia. Kontynuacje. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
Piasta W., Potyrała P., Wasylkowska K. (1982). Różnicowanie kształcenia wczesnoszkolnego. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
Rose C., Nichol M. J. (2009). Ucz się szybciej, na miarę XXI wieku. Wydawnictwo Logos, Warszawa.
Sterna D. (2008). Ocenianie kształtujące w praktyce. Wydawnictwo Civitas, Warszawa.
Sterna D. (2014). Uczę (się) w szkole. Wydawnictwo Centrum Edukacji Obywatelskiej, Warszawa.
Więckowski R. (1973). Problem indywidualizacji w nauczaniu. Zakład Narodowy Imienia Ossolińskich, Wrocław–Warszawa–Kraków–Gdańsk.
Więckowski R. (1975). Nauczanie zróżnicowane. Nasza Księgarnia, Warszawa.
Wolny H. (1979). Zasada indywidualizacji w nauczaniu języka polskiego. WSiP, Warszawa.
Wołoszyn S. (wybór i oprac.) (1965). Źródła do dziejów i myśli pedagogicznej. T. I. Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Żylińska M. (2013). Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.112
Data publikacji: 2015-09-25 09:11:53
Data złożenia artykułu: 2015-09-03 10:20:42
Statystyki
Wskaźniki
Prawa autorskie (c) 2015 Alicja Kubik
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.