|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 2 (2018) |
Rola nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej uczniów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Domarecka, Paulina Tomaszek |
|
Vol 7 (2023) |
Rola nauczyciela w procesie wsparcia zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Katarzyna Nosek-Kozłowska |
|
Vol 7 (2023) |
Różnorodne wymiary zmiany edukacyjnej – przykłady z Finlandii i Polski |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Arleta Suwalska |
|
Vol 3 (2019) |
Rozwijanie dziecięcej kreatywności w procesie uczenia się rozwiązywania problemów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zuzanna Zbróg |
|
Vol 2 (2018) |
Rozwój kompetencji muzycznych jako wartość i efekt strategii wspierania dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Teresa Oleszko |
|
Vol 4 (2020) |
Ryszard M. Łukaszewicz, Krystyna Leksicka, Aneks do skryptu dydaktycznego struktury modelu i rozwiązań praktycznych eksperymentalnego i innowacyjnego projektu Wrocławska Szkoła Przyszłości, Fundacja Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020, ss. 112 |
Szczegóły
PDF
|
Joanna Maria Garbula |
|
Vol 4 (2020) |
Seksualność dziecka z niepełnosprawnością intelektualną z perspektywy bioekologicznej Urie Bronfenbrennera |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Klaudia Wos, Ditta Baczała |
|
Vol 2 (2018) |
Sprawozdanie z Drugiej Międzynarodowej Konferencji „Metaphor Festival”, Amsterdam, 30 sierpnia – 2 września 2017 r. |
Szczegóły
PDF
|
Justyna Sala-Suszyńska |
|
Vol 3 (2019) |
Sprawozdanie z II Międzynarodowego Sympozjum Naukowego „Kreatywność w edukacji”, Lublin, 24–25 maja 2019 r. |
Szczegóły
PDF
|
Urszula Oszwa |
|
Vol 1 (2017) |
Sprawozdanie z Pierwszego Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego „Innowacje w edukacji”, Lublin 22–23 maja 2017 r. |
Szczegóły
PDF
|
Urszula Oszwa |
|
Vol 6 (2022) |
Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori. Organizatorzy: Polskie Stowarzyszenie Montessori i Instytut Pedagogiki UMCS w Lublinie. „Fenomen dzieciństwa. Od Marii Montessori po współczesność”. Jubileusz 30-lecia edukacji montessoriańskiej na Lubelszczyźnie |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Beata Bednarczuk |
|
Vol 6 (2022) |
Sprawozdanie z udziału w intensywnym szkoleniu pt.: „Pedagogika Rudolfa Steinera w norweskim modelu kształcenia nauczycieli akademickich” Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w ramach projektu: KOMPONENT I PROGRAM EDUKACJA, INTENSYWNE SZKOLENIE. Numer projektu: EOG/21/K1/D2/W/0001 |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Teresa Parczewska |
|
Vol 2 (2018) |
Strategie czytania rumuńskich czytelników z dysleksją w klasach podstawowych |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Carmen David, Adrian Roşan, Lorana Gavril |
|
Vol 1 (2017) |
Strategie uczenia się języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym. Na przykładzie Przedszkola Niepublicznego „Jagódki” w Zambrowie |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Śledziewska |
|
Vol 4 (2020) |
Strona tytułowa i spis treści |
Szczegóły
PDF
|
Ewa Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 2 (2018) |
Strona tytułowa wraz ze spisem treści |
Szczegóły
PDF
|
Redaktor Naukowy |
|
Vol 6 (2022) |
Strony tytułowe i spis treści |
Szczegóły
PDF (English)
|
Justyna Sala-Suszyńska |
|
Vol 7 (2023) |
Strony tytułowe i spis treści |
Szczegóły
PDF (English)
|
Justyna Sala-Suszyńska |
|
Vol 5 (2021) |
Szkoła ćwiczeń wspólnotą wzajemnego uczenia się praktyków i studentów. Perspektywa badawcza |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Renata Michalak |
|
Vol 4 (2020) |
Teksty narracyjne – analiza strukturalno-funkcjonalna |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Maria Garbula |
|
Vol 5 (2021) |
Tradycja w warunkach ponowoczesności. Refleksyjna socjalizacja |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Dorota Misiejuk |
|
Vol 1 (2017) |
Twórcza drama w szkole i twórcze ćwiczenia dramowe |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Božena Švábová |
|
Vol 2 (2018) |
Umiejętności i wartości w zawodzie nauczyciela |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Kabat |
|
Vol 2 (2018) |
Uniwersalne wartości pedagogiki Friedricha Froebla w poglądach polskich Froeblistów |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Barbara Bilewicz-Kuźnia |
|
Vol 5 (2021) |
Urszula Oszwa, Lęk przed matematyką. Poglądy, badania, rozwiązania, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2020, pp. 274 |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Tomasz Knopik |
|
76 - 100 z 118 elementów |
<< < 1 2 3 4 5 > >> |