Numer | Tytuł | |
Vol 6 (2022) | „Edukacja ku wolności” – wprowadzenie do waldorfskiej perspektywy uczenia się i rozwoju | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Frode Barkved | ||
Vol 7 (2023) | „Nauczyciel w czasach przemian i niestabilności” – sprawozdanie z IV Międzynarodowego Sympozjum Naukowego, 29 maja 2023 r., Lublin | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Krystyna Kusiak | ||
Vol 6 (2022) | „Sztuka nauczania” – prezentacja programu kształcenia nauczycieli Waldorf w Rudolf Steiner University College w Oslo, Norwegia | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Vilde Stabel | ||
Vol 7 (2023) | „Uczę się mimochodem” – innowacyjny program nauczania jako nowe spojrzenie na edukację dzieci na etapie przedszkolnym oraz na pierwszym etapie edukacyjnym | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Paulina Marchlewska | ||
Vol 1 (2017) | Autorski program O. Winnickiej „Twarzą do dzieci” | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Надія Дудник | ||
Vol 4 (2020) | Autyzm jako koncepcja kontrowersyjna. Jakie specjalne potrzeby edukacyjne wiążą się z autyzmem? | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Maria Gabriella Pediconi | ||
Vol 6 (2022) | Badania, internacjonalizacja i kształcenie nauczycieli w czasach pandemii – mikroetnograficzne badania | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ana Paula Alves | ||
Vol 5 (2021) | Baśnie – wczoraj i dziś | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Justyna Sala-Suszyńska | ||
Vol 4 (2020) | Czas i przestrzeń dziecka z chorobą przewlekłą w instytucji szpitalnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Emilia Krzyżanowska | ||
Vol 7 (2023) | Czy teraz mnie słyszysz? Muzykoterapia zorientowana na traumę i odporność psychiczną w kontekście opieki zastępczej | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ludwika Konieczna-Nowak | ||
Vol 3 (2019) | Dar kreatywności – wykorzystanie pedagogiki F. Froebla w edukacji małego dziecka | Streszczenie w języku polskim PDF |
Sylwia Kustosz | ||
Vol 3 (2019) | Diagnozowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych u uczniów klas początkowych na podstawie ich spontanicznych wypowiedzi na zajęciach edukacyjnych | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Beata Oelszlaeger-Kosturek | ||
Vol 4 (2020) | Doskonalenie dziecka z zespołem Downa metodami terapeutycznymi (w tym masażem Shantala Special Care, integracją sensoryczną). Studium przypadku | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Jacek Szmalec | ||
Vol 6 (2022) | Doświadczenia rodziców i dzieci podczas pandemii COVID-19 | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Tiziana Schirone, Isabella Quadrelli | ||
Vol 3 (2019) | Dydaktyczne zastosowanie teorii kreatywności w edukacji szkolnej | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Roksolyana Shvay | ||
Vol 4 (2020) | Dziecko do lat trzech w „gorsecie” społecznego postrzegania edukacji. Wybrane problemy specyficznych potrzeb i możliwości rozwojowych w okresie wczesnego dzieciństwa | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Sadowska | ||
Vol 2 (2018) | Edukacja aksjologiczna i wychowanie ku wartościom podstawą budowania szkoły jako wspólnoty życia, pracy i służby | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krystyna Chałas | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja dzieci w zakresie nauk ścisłych – idee Jana Amosa Komeńskiego | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Elżbieta Jaszczyszyn | ||
Vol 2 (2018) | Edukacja ku mądrości w doradztwie edukacyjno-zawodowym | Streszczenie w języku polskim PDF |
Tomasz Knopik | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja przez sztuki wizualne w procesie przygotowania dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa do stawania się kompetentnym wizualnie | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Hanna Krauze-Sikorska | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja. Zaangażowanie między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ana Paula Alves | ||
Vol 6 (2022) | Edukacja zdalna w przedszkolu w czasie pandemii w percepcji nauczycielek | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Marzenna Magda-Adamowicz | ||
Vol 6 (2022) | Edukacja zdalna z perspektywy uczniów, rodziców i nauczycieli klas I–III szkoły podstawowej | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Nadachewicz | ||
Vol 4 (2020) | Edukowanie wspierające – interakcje rówieśnicze jako niewykorzystane źródło wspomagania rozwoju | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewa Rzechowska | ||
Vol 3 (2019) | Efektywność terapii integracji sensorycznej u dzieci z trudnościami w uczeniu się | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Jacek Szmalec | ||
1 - 25 z 118 elementów | 1 2 3 4 5 > >> |