|
Issue |
Title |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Opinions of students of Special Education concerning pedagogical internship |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Maria Pawlak-Kindler |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Organization and functioning of kindergartens managed by the Caritas Catholic Association – regional division in Kielce in 1950–1960 |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Stawiak-Ososińska, Sylwia Gołuch |
|
Vol 37, No 3 (2018): Guest Editors: Anna Bieganowska-Skóra |
Orientation of future teachers towards humanistic and professional values |
Abstract
PDF
|
Leonid Orshanskyі |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Ortorectic dietary attitudes in the context of the ideology of healthism |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Buczak |
|
Vol 35, No 4 (2016) |
Out of Concern for the Youth. Stanisław Podoleński SJ, an (Un)Known Pedagogue |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Beata Topij-Stempińska |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Outdoor education as an opportunity for building peer relations |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Jolanta Andrzejewska |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Parental Burnout and the Personality of Mothers of Children with Central Auditory Processing Disorders (APD) |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Joanna Kobosko |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Parental Competencies of Mothers of Visually Impaired Children Receiving Early Development Support |
Abstract
PDF
|
Izabella Kucharczyk |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Parentification in Families Experiencing Violence |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Barabas |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Parents and school in the process of education of foster children – the division of responsibility from the perspective of parents. A research report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Parents and Teachers in the Process of Functional Assessment - on the Example of Adaptive Skills of Children and Adolescents with Hearing Impairment |
Abstract
PDF
|
Katarzyna Ita Bieńkowska, Ewa Zyśk |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Parents at School – Exposing the Myths |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Olechowska |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Parents of Adults with Intellectual Disabilities Towards Circles of Support as a Model of Community Service to Support Social Inclusion - a Focus Group Research Report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Beata Żyta |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Participation of visually impaired persons in culture |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Beata Szabała |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Pedagogical criteria of cognition and evaluation of children’s drawings in the perspective of the model of figurative imaging |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marta Agnieszka Uberman |
|
Vol 36, No 4 (2017) |
Pedagogical Interpretation of ICT Classes in the Curricula of Integrated Education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Elżbieta Marek, Elżbieta Sałata |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Pedagogy of Transgression in Preschool Education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Stanisława Włoch |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Perception of Men in the Teaching Profession by Teaching Students |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Małgorzata Dudak |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Personal Determinants of Young Adults’ Willingness to Use OTC Painkillers |
Abstract
PDF
|
Izabella Maria Łukasik, Agnieszka Buczak |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Personal Values Preferred by Secondary School Students – a Selected Sociodemographic Indicators |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Anna Boczkowska |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Personality Determinants of the Sense of Loneliness among Prisoners in the Five-Factor Model of Personality |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Danuta Wojnarska, Janusz Kirenko |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Place of Residence as a Determinant of Adolescents’ Pro-Healthy Lifestyle |
Abstract
PDF
|
Marlena Duda |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marzena Agnieszka Kowaluk-Romanek |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością |
Abstract
|
Krystyna Barłóg |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Polish “creative school” by Henryk Rowid: implications for professional development |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marian Piekarski |
|
301 - 325 of 617 Items |
<< < 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >> |