|
Issue |
Title |
|
Vol 36, No 4 (2017) |
Modern Student in the World of Mobile Devices |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Grzegorz Kiedrowicz |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Moral functioning of children’s houses |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Mirosław Jan Mielczarek |
|
Vol 37, No 3 (2018): Guest Editors: Anna Bieganowska-Skóra |
Moral values in pedagogical activity |
Abstract
PDF
|
Ganna Tovkanets |
|
Vol 33 (2014) |
Motivating Identified with Al cohol Problems to Self -educate in Conditions of Probation |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Andrzej Węgliński |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Motivation and Meeting Needs at Work vs. Work-Life Balance and Sense of Life Satisfaction of Employees of Polish Corporations in the Period Before the Covid-19 Pandemic |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Joanna Skrok, Anna Strońska-Szymanek, Marcin Kolemba, Janusz Surzykiewicz |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Motives for Choosing a Profession and Teachers’ Job Satisfaction |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Nowosad |
|
Vol 38, No 1 (2019): Kreatywność w sztuce i edukacji, redakcja naukowa: Anna Żukowska, Wojciech Bobrowicz |
Music education - heading for contemporary culture |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Mirosław Grusiewicz |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Narcissistic Rivalry and Difficulties in Psychosocial Functioning of Young Adults |
Abstract
PDF
|
Justyna Kurtyka-Chałas |
|
Vol 34, No 1 (2015) |
Narcyza Żmichowska (1819–1896) Polish Novelist, Community Activist, Teacher |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Monika Hajkowska |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Neurofacted education – initial analysis of a new research protocol based on the methodology of pedagogy and medicine |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Chojak |
|
Vol 37, No 3 (2018): Guest Editors: Anna Bieganowska-Skóra |
Neuropedagogy and alternative education in the 21st-century education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Chojak |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Neuroticism and Emotional Intelligence of Polish Teachers |
Abstract
PDF
|
Marta Izabela Sterlus, Ryszarda Ewa Bernacka |
|
Vol 32 (2013) |
New mechanisms for managing education research in the region |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Tatiana Yarkova |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Niepełnosprawni = nieaktywni? Przyczynek do dyskusji nad aktywnością obywatelską młodych dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Celina Dorota Kamecka-Antczak |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Non-Everyday School Life of Students in Grades 1-3 During the COVID-19 Pandemic. Children's Creation of Social Life in a Crisis Situation |
Abstract
PDF
|
Józefa Bałachowicz |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Non-routine text exercises in early-school mathematics education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Bernardyna Ceglińska |
|
Vol 32 (2013) |
Nonverbal communication of socially maladjusted youth |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Wojnarska |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Normalization Transformations of Data in the Procedure of Statistical Methods Used in Education Research |
Abstract
PDF
|
Sławomir Pasikowski |
|
Vol 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Nowy model działań diagnostyczno – resocjalizacyjnych wobec nieletnich w środowisku instytucjonalnym w perspektywie założeń twórczej resocjalizacji |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Justyna Maria Siemionow |
|
Vol 32 (2013) |
Nutrition and physical activity as elements of high school students ’ lifestyle |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Bochenek, Anna Grabowiec |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Observation Worksheet for the Development of Self-regulation of 2- to 3-year-old Children (AOS) |
Abstract
PDF
|
Alicja Barbara Potorska |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Observational Scales for Assessing Cognitive Development of Persons With Moderate (Kapp_sniu), Severe (Kapp_sniz) and Profound (Kapp_snig) Intellectual Disabilities – Characteristics of the Tool |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Beata Papuda-Dolińska, Anna Błaszczak, Katarzyna Wiejak, Tomasz Knopik, Grażyna Krasowicz-Kupis, Magdalena Łuniewska-Etenkowska, Piotr Zieliński |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
On Experiencing a Hybrid Childhood in Times of Intensive Parenting - Research Results |
Abstract
PDF
|
Joanna Dziekońska |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
On the Changes that are Needed in the Professional Teachers’ Formation |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Andrzej de Tchorzewski |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Operation of Special Schools for Pupils in Grades 4–8 with Moderate and Severe Intellectual and Multiple Disabilities During The Covid-19 Pandemic in Poland |
Abstract
PDF
|
Anna Zamkowska |
|
276 - 300 of 617 Items |
<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> |