|
Issue |
Title |
|
Vol 33, No 4 (2020): In search for professionalism and effectiveness in social rehabilitation, ed. Agnieszka Lewicka-Zelent |
(Un)Needed Supervision – A Report from Research among Officers of the Prison Service |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Grudziewska |
|
Vol 27, No 2 (2014) |
Upbringing children with autism spectrum disorders |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Prokopiak |
|
Vol 29, No 2 (2016) |
Usage of Project Method in Preschool Education |
Abstract
PDF
|
Nadiya Dudnyk |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Use of game technologies in the course of economic socialization of children of preschool age |
Abstract
|
Svetlana Kurinna, Yan Kurinnoy |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Use of Mnemonic Devices in School Education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Renata Wiechnik |
|
Vol 32, No 1 (2019): Current Issues of Education in Ukraine, edited by Marija Czepil, Oresta Karpenko |
Using Google services in training of future teachers of natural specialties |
Abstract
PDF
|
Oksana Romanyshyna, Antonina Gura |
|
Vol 37, No 2 (2024): Opportunities and Threats of Development throughout the Life Course, ed. Anna Tychmanowicz |
Using Music in Work with People with Intellectual Disability |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Alicja Ryczkowska |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Values Associated with the Work of Professional Military Pilots |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Sebastian Bera |
|
Vol 31, No 2 (2018): Problems of Health Education. History and Modern Times, ed. Anna Wiatrowska |
Viktor Emil Frankl’s Logotherapy in Psychotherapy and Counseling |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Piotr Szczukiewicz, Anna Szczukiewicz |
|
Vol 35, No 1 (2022): Problems of Education and Upbringing of Youth under Pandemic Conditions, edited by Katarzyna Nowosad, Łarysa Łukianowa |
Virtualization of the Educational Process in the Training of Future Primary School Teachers |
Abstract
PDF
|
Anna Tovkanets, Oksana Tovkanets |
|
Vol 27, No 1 (2014) |
Visual impairment and self-education – selected psychosocial aspects |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Kornelia Czerwińska |
|
Vol 26, No 1-2 (2013) |
Vocational careers at the time of cultural transformations.Questions about vocational guidance |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Piorunek |
|
Vol 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad |
Vocational Counsellor in the German School System: Historical and Institutional Context of the Profession |
Abstract
PDF
|
Magdalena Zapotoczna |
|
Vol 36, No 3 (2023): Problems of education and upbringing in wartime, edited by Nella Nychkalo, Katarzyna Nowosad |
Vocational Education: The Current Problems and Post-War Prospects |
Abstract
PDF
|
Oleh Malyshevskyi |
|
Vol 37, No 1 (2024): Social Work in the Face of Contemporary Challenges, eds. Anna Kanios, Anna Weissbrot-Koziarska, Anna Lada |
What Do Poles Fear in Old Age and How Do They Plan to Organize This Phase of Their Life? |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Monika Adamczyk |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
What is Easier: To Identify an Emotion from a Specific Facial Expression or from Emotional Prosody? |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Waryszak |
|
Vol 30, No 3 (2017): Wybrane aspekty funkcjonowania osób dorosłych w rolach zawodowych i społecznych, red. Anna Tychmanowicz |
What Is the “Perfect Mother” Like? Understanding of the Role of Mother among Modern Women |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marta Maciąg-Budkowska, Teresa Rzepa |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Who Can Count on Support? Dark Triad and Conversational Indirectness as Social Support Predictors |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Jakub Filipkowski, Rafał Gerymski |
|
Vol 37, No 2 (2024): Opportunities and Threats of Development throughout the Life Course, ed. Anna Tychmanowicz |
Word in the Teacher’s Hands (Word as a Didactic Tool) |
Abstract
PDF
|
Zdeňka Braumová |
|
Vol 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad |
Work and Education in the Context of Early Adulthood Developmental Tasks in the Face of the Fourth Industrial Revolution |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Zdzisław Wołk |
|
Vol 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera |
Work as a Factor which Protects Former Prisoners from Return to Crime and Social Exclusion |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Beata Maria Nowak |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Work Image in the Opinion (Perception) of High School Students |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Danuta Wosik-Kawala, Ewa Sarzyńska-Mazurek |
|
Vol 28, No 1 (2015) |
Work perception by the deaf and hard of hearing |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Domagała-Zyśk |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Working Environment as an Area of Building Self-esteem and Relationships with Other People |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Beata Jakimiuk |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Working Environment of a Military Pilot |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Andrzej Kattenbach |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Wychowawca internatu w procesie wspierania rozwoju młodzieży ze środowisk wiejskich i małomiasteczkowych |
Abstract
|
Agnieszka Sołbut |
|
Vol 36, No 4 (2023): Challenges in Personal, Social and Professional Human Development, ed. Anna Tychmanowicz |
Young Adults in Subjectively Difficult Situations. A Qualitative Research of the Ways of Confronting Problems in the Work Environment |
Abstract
PDF
|
Ewa Rzechowska, Bogumiła Krawiec |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Young People’s Professional Aspirations |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Jerzy Kunikowski, Anna Kamińska, Małgorzata Gawryluk |
|
Vol 34, No 3 (2021): Problemy edukacyjne, wychowawcze i rozwojowe w kontekście współczesnych przemian społecznych, red. Anna Tychmanowicz |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne jako forma pracy z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym i niedostosowaną społecznie – wskazówki dla praktyki |
Abstract
|
Katarzyna Anna Pająk |
|
Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Zorientowanie na rozwój profesjonalny funkcjonariuszy Służby Więziennej – komunikat z badań |
Abstract
|
Ewa Grudziewska |
|
631 - 660 of 660 Items |
<< < 14 15 16 17 18 19 |