|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 28, No 2 (2015) |
Deformacja zawodowa: tendencje, dynamika i ryzyko przejawu |
Streszczenie w języku polskim
|
Zhanna Virna |
|
Vol 29, No 3 (2016) |
Osobowościowe predyktory twórczości literackiej w okresie wczesnej dorosłości |
Streszczenie w języku polskim
|
Kalina Maria Łukasiewicz, Barbara Gawda |
|
Vol 30, No 2 (2017) |
Sztuka zarządzania zasobami własnymi oraz zespołu jako metakompetencja pilota i pilota-instruktora funkcjonującego w sytuacjach trudnych i niebezpiecznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janusz Ślusarski |
|
Vol 30, No 3 (2017): Wybrane aspekty funkcjonowania osób dorosłych w rolach zawodowych i społecznych, red. Anna Tychmanowicz |
Zewnętrzna lokalizacja kontroli jako mediator związku neurotyczności i zachowań prokrastynacyjnych studentów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Markiewicz |
|
Vol 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska |
Cechy zaburzeń osobowości a kontrola emocji negatywnych i regulacja nastroju |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Gawda |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Różnice międzypłciowe w zazdrości – perspektywa psychologii osobowości a perspektywa psychologii ewolucyjnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Paulina Banaszkiewicz |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Formy zdrowia emocjonalnego a cechy osobowości u osób dotkniętych chorobą nowotworową (kobiet po mastektomii) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jacek Konrad Olszewski |
|
Vol 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda |
Twarze i ich percepcja – kilka słów o tym, jak przetwarzamy ekspresję emocjonalną ludzkich twarzy, z uwzględnieniem roli wybranych cech osobowości w tym procesie |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewelina Kamasz |
|
Vol 28, No 2 (2015) |
Teoretyczne zasady kształtowania kategorii „podmiotowość osobowości ucznia” w ukraińskiej, polskiej i rosyjskiej tradycji naukowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Olena Halian |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Uczenie się w kontekście social media |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Aleksandra Madej-Ciupek, Adam Łojan, Kamila Wrona |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Znaczenie intelektualnych i osobowościowych korelatów osiągnięć szkolnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Błaszczak |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Osobowość nauczyciela w ujęciu psychologicznym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ryszarda Ewa Bernacka, Irena Pufal-Struzik, Marcin Gierczyk |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Niektóre cechy osobowości a umiejscowienie kontroli zawodowej u kobiet liderek |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grażyna Ewa Kwiatkowska |
|
Vol 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Wybrane cechy osobowości a dysfunkcjonalna regulacja emocji jako czynnik ryzyka nadciśnienia tętniczego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Pavel Larionov, Paweł Izdebski |
|
Vol 33, No 1 (2020): Praca socjalna – różnorodność kontekstów, red. Anna Kanios, Patrycja Zielińska |
Motywacja do pomagania oraz cechy osobowości studentów przygotowujących się do pracy z seniorami – badania polsko-niemieckie |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Kanios, Anna Bocheńska-Brandt |
|
Vol 33, No 3 (2020): Language of Emotions II, red. Barbara Gawda |
W jaki sposób cechy zaburzeń osobowości wiążą się z doświadczaniem romantycznej miłości u więźniów |
Streszczenie w języku polskim
|
Katarzyna Czubak, Barbara Gawda |
|
Vol 34, No 2 (2021): Człowiek wobec wyzwań rozwojowych, edukacyjnych i cywilizacyjnych oraz sytuacji trudnych, red. Anna Tychmanowicz |
Cechy osobowości i kompetencje społeczne determinujące przynależność kobiet do grupy ofiar przemocy domowej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wioletta Karina Ozga |
|
Vol 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Cechy osobowości, orientacja sprawcza i wspólnotowa a wypalenie w nauce zdalnej studentów różnych lat |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Goral, Agata Zdun-Ryżewska |
|
Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Osobowościowe wyznaczniki pracy nauczyciela przygotowującego do zawodów trudnych i niebezpiecznych na przykładzie pilota instruktora wojskowego statku powietrznego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Elżbieta Kalbarczyk |
|
1 - 19 z 19 elementów |
|