Numer | Tytuł | |
Vol 9 (2024) | Kreacje kobiecych bohaterek w „Nauczycielu” i „Przy niedzieli” Wacława Berenta | Streszczenie w języku polskim PDF |
Iwona E. Rusek | ||
Vol 4 (2019) | Kształtowanie adekwatnej samooceny studentów jako warunek rozwoju zawodowego logopedy | Streszczenie w języku polskim PDF (Русский) |
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna | ||
Vol 4 (2019) | Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci w wieku przedszkolnym | Streszczenie w języku polskim PDF (Русский) |
Vadym Kobylchenko | ||
Vol 7 (2022) | Kształtowanie tożsamości cyfrowej w słowackim środowisku akademickim – od awaryjnego nauczania zdalnego (ERT) do efektywnego nauczania online | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ivana Pondelíková, Tatiana Tökölyová | ||
Vol 9 (2024) | Kultura uczestnictwa w mediach społecznościowych (na przykładzie picturebooka „Pan Wyrazisty” Olgi Tokarczuk i Joanny Concejo). Refleksje dydaktyczne | Streszczenie w języku polskim PDF |
Elżbieta Mazur | ||
Vol 5 (2020) | Kulturowa symbolika kolorów na przykładzie koloru żółtego | Streszczenie w języku polskim PDF (Deutsch) |
Patrizio Maloggi | ||
Vol 3 (2018) | Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Iwona Morawska | ||
Vol 6 (2021) | Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ireneusz Gielata | ||
Vol 9 (2024) | Logoprofilaktyka a prewencja zachowań ryzykownych i uzależnień | Streszczenie w języku polskim PDF |
Roman Solecki, Piotr Szczukiewicz | ||
Vol 5 (2020) | Męka dwuznaczności i egzorcyzmy | Streszczenie w języku polskim PDF |
Grażyna B. Tomaszewska | ||
Vol 6 (2021) | METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć | Streszczenie w języku polskim PDF |
Justyna Hanna Budzik | ||
Vol 2 (2017) | Metonimia jako relacja charakterystyczna dla języka emocji | Streszczenie w języku polskim PDF (Français (France)) |
Anna Krzyżanowska | ||
Vol 3 (2018) | Między bilingwizmem a intertekstualnością (cudze słowo jako podtekst). Od Bierdiajewa do Gazdanowa | Streszczenie w języku polskim PDF (Русский) |
Maria Cymborska-Leboda | ||
Vol 2 (2017) | Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina | Streszczenie w języku polskim PDF |
Patrycja Malicka | ||
Vol 5 (2020) | Mnemosyne w muzeum i w szkole | Streszczenie w języku polskim PDF |
Marta Rusek | ||
Vol 8 (2023) | Modne covidowe słowa w języku ludzi młodych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Agnieszka Wlazły | ||
Vol 8 (2023) | Motyw samotności we współczesnej literaturze dziecięco-młodzieżowej poświęconej migracjom zarobkowym | Streszczenie w języku polskim PDF |
Justyna Zając | ||
Vol 8 (2023) | Motyw starości w prozie Sylwii Chutnik | Streszczenie w języku polskim PDF |
Dariusz Piechota | ||
Vol 6 (2021) | Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Dorota Karkut | ||
Vol 5 (2020) | Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Elżbieta Kotarba | ||
Vol 6 (2021) | Multiplikowanie adresata utworów intencjonalnie skierowanych do młodego odbiorcy – szansa czy zagrożenie? W kontekście książki Hanny Dymel-Trzebiatowskiej „Filozoficzne i translatoryczne wędrówki po Dolinie Muminków” (2019) | Streszczenie w języku polskim PDF |
Dorota Michułka | ||
Vol 5 (2020) | Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki | Streszczenie w języku polskim PDF |
Aneta Grodecka | ||
Vol 1 (2016) | Nauczanie oparte o wymagania kompetencyjne w naukach o komunikacji i jej zaburzeniach: propozycja nowego programu studiów | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes | ||
Vol 2 (2017) | Nazwy uczuć w nauczaniu języka francuskiego jako obcego. Badanie określeń intensywności uczuć w kolokacjach | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Cristelle Cavalla | ||
Vol 6 (2021) | Nie od razu Paryż zbudowano… Trójwymiarowe puzzle i klocki architektoniczne jako uniwersalne narzędzie wspierające proces wychowania estetycznego | Streszczenie w języku polskim PDF |
Marta Kasprzak | ||
76 - 100 z 216 elementów | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |