Numéro | Titre | |
Vol. 1 (2016) | Krakowska szkoła językoznawczej logopedii – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość | Résumé PDF (Język Polski) |
Mirosław Michalik | ||
Vol. 9 (2024) | Kreacje kobiecych bohaterek w „Nauczycielu” i „Przy niedzieli” Wacława Berenta | Résumé PDF (Język Polski) |
Iwona E. Rusek | ||
Vol. 9 (2024) | Kultura uczestnictwa w mediach społecznościowych (na przykładzie picturebooka „Pan Wyrazisty” Olgi Tokarczuk i Joanny Concejo). Refleksje dydaktyczne | Résumé PDF (Język Polski) |
Elżbieta Mazur | ||
Vol. 5 (2020) | Kulturbedingte Symbolkraft von Farben am Beispiel von Gelb | Résumé PDF (Deutsch) |
Patrizio Maloggi | ||
Vol. 6 (2021) | L’enseignement préscolaire à Madagascar : État des lieux et défi au développement au XXIème siècle | Résumé PDF |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol. 6 (2021) | L’éthique de la resocialisation de l’enfant dans « Conflit familial » d’Uwineza G. Sabano : de l’urgence d’une exorcisation à l’impératif d’un renouvellement de comportements | Résumé PDF |
Pierre Suzanne Eyenga Onana | ||
Vol. 7 (2022) | L’expression des émotions par les animaux anthropomorphisés et par les humains en littérature de jeunesse : une étude comparative de quelques albums | Résumé PDF |
Anne-Marie Dionne | ||
Vol. 8 (2023) | La langue française et la coopération internationale dans le système éducatif malgache | Résumé PDF |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol. 2 (2017) | La métonymie en tant qu’une relation caractéristique du langage des émotions | Résumé PDF |
Anna Krzyżanowska | ||
Vol. 2 (2017) | Les émotions, tremplin ou écueil dans l’apprentissage d’une langue étrangère ? | Résumé PDF |
Estela Klett | ||
Vol. 4 (2019) | Literacy in Hungary – a Short Report Based on the Results of Literacy Projects | Résumé PDF (English) |
Ildikó Szabó | ||
Vol. 3 (2018) | Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej | Résumé PDF (Język Polski) |
Iwona Morawska | ||
Vol. 6 (2021) | Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii | Résumé PDF (Język Polski) |
Ireneusz Gielata | ||
Vol. 9 (2024) | Logoprofilaktyka a prewencja zachowań ryzykownych i uzależnień | Résumé PDF (Język Polski) |
Roman Solecki, Piotr Szczukiewicz | ||
Vol. 3 (2018) | Man and Illness: A Picture of Fight Recorded in the Word | Résumé PDF (English) |
Marzena Marczewska | ||
Vol. 5 (2020) | Męka dwuznaczności i egzorcyzmy | Résumé PDF (Język Polski) |
Grażyna B. Tomaszewska | ||
Vol. 6 (2021) | METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć | Résumé PDF (Język Polski) |
Justyna Hanna Budzik | ||
Vol. 2 (2017) | Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina | Résumé PDF (Język Polski) |
Patrycja Malicka | ||
Vol. 5 (2020) | Mnemosyne w muzeum i w szkole | Résumé PDF (Język Polski) |
Marta Rusek | ||
Vol. 8 (2023) | Modne covidowe słowa w języku ludzi młodych | Résumé PDF (Język Polski) |
Agnieszka Wlazły | ||
Vol. 7 (2022) | Morpho-syntaktische Verfahren zur Bildung des Farblexikons im Deutschen. Eine datenbasierte Untersuchung zu ausgewählten Grundfarbwörtern und Farbnuancierungen | Résumé PDF (Deutsch) |
Nicolò Calpestrati | ||
Vol. 8 (2023) | Motyw samotności we współczesnej literaturze dziecięco-młodzieżowej poświęconej migracjom zarobkowym | Résumé PDF (Język Polski) |
Justyna Zając | ||
Vol. 8 (2023) | Motyw starości w prozie Sylwii Chutnik | Résumé PDF (Język Polski) |
Dariusz Piechota | ||
Vol. 6 (2021) | Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych | Résumé PDF (Język Polski) |
Dorota Karkut | ||
Vol. 5 (2020) | Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej | Résumé PDF (Język Polski) |
Elżbieta Kotarba | ||
76 - 100 de 216 éléments | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |