Kompetencje nauczycieli we wspomnieniach studentów pedagogiki
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Czerepaniak-Walczak M. (1994). Między dostosowaniem a zmianą. Elementy emancypacyjnej teorii edukacji. T. (CCXLII) 168. Uniwersytet Szczeciński, Rozprawy i Studia, Szczecin.
Druczak K. (2005). Zdarzenia krytyczne jako obszar analizy biografii edukacyjnej człowieka. W: L. Koczanowicz, R. Nahorny, R. Włodarczyk (red.). Narracje – (Auto)biografia – Etyka. Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji we Wrocławiu, Wrocław.
Hammersley M., Atkinson P. (2000). Metody badań terenowych. Wyd. Zysk i S-ka, Warszawa.
Kozielecki J. (1997). Koncepcje psychologiczne człowieka. Wyd. „Żak”, Warszawa.
Kubinowski D. (2010). Jakościowe badania pedagogiczne. Filozofia–Metodyka–Ewaluacja. Wyd. UMCS, Lublin.
Kyriacou Ch. (1997). Effective Teaching in Schools. Theory and Practice. Stanley Thornes (Publishers) Ltd, Cheltenham.
Lewicka M., Wojciszke B. (2000). Wiedza jednostki i sądy o świecie społecznym. W: J. Strelau (red.). Psychologia. T. 3: Jednostka w społeczeństwie i elementy psychologii stosowanej. GWP, Gdańsk.
Łobocki M. (2009). Metody i techniki badań pedagogicznych. Impuls, Kraków.
Maszke A. W. (2008). Metody i techniki badań pedagogicznych. Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.
Meighan R. (1993). Socjologia edukacji. Wyd. UMK, Toruń.
Pervin L. A. (2002). Psychologia osobowości. GWP, Gdańsk.
Strykowski W. (2005). Kompetencje współczesnego nauczyciela. W: Neodidagmata 27/28. Wyd. Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznań.
Strykowski W., Strykowska J., Pielachowski J. (2003). Kompetencje nauczyciela szkoły współczesnej. Wyd. eMPi2, Poznań.
Śliwerski B. (2001). Program wychowawczy szkoły. WSiP S. A., Warszawa.
Tennyson R. D. (1991). Poznawczy paradygmat uczenia się przystosowany do technologii kształcenia. „Kwartalnik Pedagogiczny” 2.
Teusz G. (2005). Narracja jako teleologiczny model konstruowania jednostkowego obrazu świata. W: L. Koczanowicz, R. Nahorny, R. Włodarczyk (red.). Narracje – (Auto)biografia – Etyka. Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji we Wrocławiu, Wrocław.
Tomaszewski T. (1982). O funkcjach i cechach wiadomości. W: S. Frycie, T. Wróbel (red.). Problemy konstruowania programów szkolnych. WSiP, Warszawa.
Urbaniak-Zając D. (2005). Pedagogiczna perspektywa w badaniach narracyjno-biograficznych. W: L. Kochanowicz, R. Nahorny, R. Włodarczyk (red.). Narracje – (Auto)biografia – Etyka. Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji we Wrocławiu, Wrocław.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.139
Data publikacji: 2015-09-25 09:11:54
Data złożenia artykułu: 2015-09-03 10:29:32
Statystyki
Wskaźniki
Prawa autorskie (c) 2015 Krystyna Kusiak, Ewa Sosnowska-Bielicz
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.