Выпуск | Название | |
Том 5 (2020) | Escape from Etymology? A Corpus Study of Polish Adjectival Intensifiers | Аннотация PDF (English) |
Katarzyna Dziwirek | ||
Том 4 (2019) | Evolution and Challenges of Higher Education in Madagascar | Аннотация PDF (Français (France)) |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Том 4 (2019) | Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym | Аннотация PDF (Język Polski) |
Magdalena Stoch | ||
Том 4 (2019) | Ewaluacja użyteczna. „Standardy ewaluacji” jako narzędzie wsparcia realizowanych badań | Аннотация PDF (Język Polski) |
Jakub Wróblewski | ||
Том 5 (2020) | Exploring Intercultural Differences between East and West throughout Cultural Dimensions and Literature | Аннотация PDF (English) |
Ivana Pondelíková (Styková) | ||
Том 5 (2020) | Glottodydaktyka kulturowa za granicą – kilka uwag z praktyki nauczania | Аннотация PDF (Język Polski) |
Kinga Siatkowska-Callebat | ||
Том 5 (2020) | Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki | Аннотация PDF (Język Polski) |
Krzysztof Maliszewski | ||
Том 9 (2024) | Home movies, teoria krajobrazu i edukacja filmowa. Studium przypadku z Polskiego Archiwum Filmów Domowych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Justyna Hanna Budzik | ||
Том 8 (2023) | Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maria Wacławek | ||
Том 9 (2024) | How to Design an Online Course Creating a Strong Sense of Teacher Presence | Аннотация PDF (English) |
Yuliya Asotska-Wierzba | ||
Том 6 (2021) | Humanistyka ekologiczna w edukacji polonistycznej, czyli o zielonym czytaniu legend o jeziorze Gopło | Аннотация PDF (Język Polski) |
Bernadeta Niesporek-Szamburska | ||
Том 5 (2020) | ICT, Media and Education – Some Considerations from the Brazilian Scenario | Аннотация PDF (English) |
Fabiana Diniz Kurtz, Denilson Rodrigues da Silva | ||
Том 2 (2017) | Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada | Аннотация PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Том 4 (2019) | Instrumente für die Reflexion. Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext | Аннотация PDF (Deutsch) |
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann | ||
Том 7 (2022) | Introduction | Подробности PDF (English) |
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher | ||
Том 8 (2023) | Introduction | Аннотация PDF (English) |
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario | ||
Том 5 (2020) | Introduction | Аннотация PDF (English) |
Maria Wacławek | ||
Том 7 (2022) | Jacek Idzi Przybylski i „młódź” poetycka w „Nowym Parnasie” Franciszka Morawskiego | Аннотация PDF (Język Polski) |
Artur Timofiejew | ||
Том 8 (2023) | Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aleksandra Nowak | ||
Том 7 (2022) | Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Magdalena Marzec-Jóźwicka | ||
Том 5 (2020) | Jaką wartością jest naród? Rozważania na marginesie „Narodzin narodu” Kamila Polaka | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maria Dorota Szoska | ||
Том 9 (2024) | Jaki powinien być podręcznik do translatoryki? O hipertekście i podręcznikach elektronicznych | Аннотация PDF (Język Polski) |
Alla Kozhinowa | ||
Том 5 (2020) | Jasna, promienna i optymistyczna – o wartościach opowiadań Zofii Żurakowskiej | Аннотация PDF (Język Polski) |
Elżbieta Kruszyńska | ||
Том 9 (2024) | Językowa kreacja rodziny w polskojęzycznych wypracowaniach uczniów z doświadczeniem migracyjnym | Аннотация PDF (Język Polski) |
Aneta Lewińska, Lucyna Warda-Radys | ||
Том 6 (2021) | Klasyka literatury dziecięcej. Definicje – ideologie – koncepcje teoretyczne | Аннотация PDF (Język Polski) |
Maciej Skowera | ||
51 - 75 из 216 результатов | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |