Numéro | Titre | |
Vol. 4 (2019) | Ewaluacja użyteczna. „Standardy ewaluacji” jako narzędzie wsparcia realizowanych badań | Résumé PDF (Język Polski) |
Jakub Wróblewski | ||
Vol. 3 (2018) | Exotic Cuisine in a Translatological Context | Résumé PDF (English) |
Ivana Styková | ||
Vol. 5 (2020) | Exploring Intercultural Differences between East and West throughout Cultural Dimensions and Literature | Résumé PDF (English) |
Ivana Pondelíková (Styková) | ||
Vol. 3 (2018) | Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education | Résumé PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Vol. 5 (2020) | Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki | Résumé PDF (Język Polski) |
Krzysztof Maliszewski | ||
Vol. 9 (2024) | Home movies, teoria krajobrazu i edukacja filmowa. Studium przypadku z Polskiego Archiwum Filmów Domowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Justyna Hanna Budzik | ||
Vol. 8 (2023) | Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Wacławek | ||
Vol. 9 (2024) | How to Design an Online Course Creating a Strong Sense of Teacher Presence | Résumé PDF (English) |
Yuliya Asotska-Wierzba | ||
Vol. 6 (2021) | Humanistyka ekologiczna w edukacji polonistycznej, czyli o zielonym czytaniu legend o jeziorze Gopło | Résumé PDF (Język Polski) |
Bernadeta Niesporek-Szamburska | ||
Vol. 5 (2020) | ICT, Media and Education – Some Considerations from the Brazilian Scenario | Résumé PDF (English) |
Fabiana Diniz Kurtz, Denilson Rodrigues da Silva | ||
Vol. 2 (2017) | Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada | Résumé PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Vol. 4 (2019) | Instrumente für die Reflexion. Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext | Résumé PDF (Deutsch) |
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann | ||
Vol. 7 (2022) | Introduction | Détails PDF (English) |
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher | ||
Vol. 5 (2020) | Introduction | Résumé PDF (English) |
Maria Wacławek | ||
Vol. 8 (2023) | Introduction | Résumé PDF (English) |
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario | ||
Vol. 7 (2022) | Jacek Idzi Przybylski i „młódź” poetycka w „Nowym Parnasie” Franciszka Morawskiego | Résumé PDF (Język Polski) |
Artur Timofiejew | ||
Vol. 8 (2023) | Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) | Résumé PDF (Język Polski) |
Aleksandra Nowak | ||
Vol. 7 (2022) | Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych | Résumé PDF (Język Polski) |
Magdalena Marzec-Jóźwicka | ||
Vol. 5 (2020) | Jaką wartością jest naród? Rozważania na marginesie „Narodzin narodu” Kamila Polaka | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Dorota Szoska | ||
Vol. 9 (2024) | Jaki powinien być podręcznik do translatoryki? O hipertekście i podręcznikach elektronicznych | Résumé PDF (Język Polski) |
Alla Kozhinowa | ||
Vol. 5 (2020) | Jasna, promienna i optymistyczna – o wartościach opowiadań Zofii Żurakowskiej | Résumé PDF (Język Polski) |
Elżbieta Kruszyńska | ||
Vol. 9 (2024) | Językowa kreacja rodziny w polskojęzycznych wypracowaniach uczniów z doświadczeniem migracyjnym | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Lewińska, Lucyna Warda-Radys | ||
Vol. 6 (2021) | Klasyka literatury dziecięcej. Definicje – ideologie – koncepcje teoretyczne | Résumé PDF (Język Polski) |
Maciej Skowera | ||
Vol. 8 (2023) | Koncepcja „przeczarowania” świata jako sposób na dekonstrukcję obrazu wspólnoty. Wokół wystawy Małgorzaty Mirgi-Tas | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Dorota Szoska | ||
Vol. 6 (2021) | Konstrukty wolności w literaturze dziecięcej na przykładzie twórczości Tiny Oziewicz | Résumé PDF (Język Polski) |
Magdalena Kuczaba-Flisak | ||
51 - 75 de 216 éléments | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |