Explorer l'index des titres


 
Numéro Titre
 
Vol. 4 (2019) Ewaluacja użyteczna. „Standardy ewaluacji” jako narzędzie wsparcia realizowanych badań Résumé   PDF (Język Polski)
Jakub Wróblewski
 
Vol. 3 (2018) Exotic Cuisine in a Translatological Context Résumé   PDF (English)
Ivana Styková
 
Vol. 5 (2020) Exploring Intercultural Differences between East and West throughout Cultural Dimensions and Literature Résumé   PDF (English)
Ivana Pondelíková (Styková)
 
Vol. 3 (2018) Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education Résumé   PDF (English)
Volodymyr Pogrebnyak
 
Vol. 5 (2020) Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki Résumé   PDF (Język Polski)
Krzysztof Maliszewski
 
Vol. 9 (2024) Home movies, teoria krajobrazu i edukacja filmowa. Studium przypadku z Polskiego Archiwum Filmów Domowych Résumé   PDF (Język Polski)
Justyna Hanna Budzik
 
Vol. 8 (2023) Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Wacławek
 
Vol. 9 (2024) How to Design an Online Course Creating a Strong Sense of Teacher Presence Résumé   PDF (English)
Yuliya Asotska-Wierzba
 
Vol. 6 (2021) Humanistyka ekologiczna w edukacji polonistycznej, czyli o zielonym czytaniu legend o jeziorze Gopło Résumé   PDF (Język Polski)
Bernadeta Niesporek-Szamburska
 
Vol. 5 (2020) ICT, Media and Education – Some Considerations from the Brazilian Scenario Résumé   PDF (English)
Fabiana Diniz Kurtz, Denilson Rodrigues da Silva
 
Vol. 2 (2017) Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada Résumé   PDF (English)
Volodymyr Pogrebnyak
 
Vol. 4 (2019) Instrumente für die Reflexion. Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext Résumé   PDF (Deutsch)
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann
 
Vol. 7 (2022) Introduction Détails   PDF (English)
Przemysław Łozowski, Taras Shmiher
 
Vol. 5 (2020) Introduction Résumé   PDF (English)
Maria Wacławek
 
Vol. 8 (2023) Introduction Résumé   PDF (English)
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario
 
Vol. 7 (2022) Jacek Idzi Przybylski i „młódź” poetycka w „Nowym Parnasie” Franciszka Morawskiego Résumé   PDF (Język Polski)
Artur Timofiejew
 
Vol. 8 (2023) Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) Résumé   PDF (Język Polski)
Aleksandra Nowak
 
Vol. 7 (2022) Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych Résumé   PDF (Język Polski)
Magdalena Marzec-Jóźwicka
 
Vol. 5 (2020) Jaką wartością jest naród? Rozważania na marginesie „Narodzin narodu” Kamila Polaka Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Dorota Szoska
 
Vol. 9 (2024) Jaki powinien być podręcznik do translatoryki? O hipertekście i podręcznikach elektronicznych Résumé   PDF (Język Polski)
Alla Kozhinowa
 
Vol. 5 (2020) Jasna, promienna i optymistyczna – o wartościach opowiadań Zofii Żurakowskiej Résumé   PDF (Język Polski)
Elżbieta Kruszyńska
 
Vol. 9 (2024) Językowa kreacja rodziny w polskojęzycznych wypracowaniach uczniów z doświadczeniem migracyjnym Résumé   PDF (Język Polski)
Aneta Lewińska, Lucyna Warda-Radys
 
Vol. 6 (2021) Klasyka literatury dziecięcej. Definicje – ideologie – koncepcje teoretyczne Résumé   PDF (Język Polski)
Maciej Skowera
 
Vol. 8 (2023) Koncepcja „przeczarowania” świata jako sposób na dekonstrukcję obrazu wspólnoty. Wokół wystawy Małgorzaty Mirgi-Tas Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Dorota Szoska
 
Vol. 6 (2021) Konstrukty wolności w literaturze dziecięcej na przykładzie twórczości Tiny Oziewicz Résumé   PDF (Język Polski)
Magdalena Kuczaba-Flisak
 
51 - 75 de 216 éléments << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>