Numer | Tytuł | |
Vol 7 (2022) | Niemieckie przyimki w skalowaniu prototypowym. „Nietradycyjna” klasyfikacja z implikacjami dydaktycznymi | Streszczenie w języku polskim PDF (Deutsch) |
Patrizio Malloggi | ||
Vol 5 (2020) | Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewa Ogłoza | ||
Vol 8 (2023) | O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności | Streszczenie w języku polskim PDF |
Maria Kwiatkowska-Ratajczak | ||
Vol 3 (2018) | O etyce komunikacji. Sprawozdanie z konferencji | Szczegóły PDF |
Robert Litwiński | ||
Vol 4 (2019) | O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Myrdzik | ||
Vol 4 (2019) | O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki | Streszczenie w języku polskim PDF |
Aneta Grodecka | ||
Vol 2 (2017) | O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Myrdzik | ||
Vol 8 (2023) | O niszczącej sile niewypowiedzianego w kilku współczesnych książkach dla młodzieży. Od pogłębionej refleksji do praktyki szkolnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Karolina Kwak | ||
Vol 5 (2020) | O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Małgorzata Karwatowska | ||
Vol 8 (2023) | O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Maciej Wróblewski | ||
Vol 6 (2021) | O sile emocjonalnej i emotywnej przekładu. Eksperyment translatorski | Streszczenie w języku polskim PDF |
Edyta Manasterska-Wiącek | ||
Vol 2 (2017) | O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja | Streszczenie w języku polskim PDF |
Leszek Tymiakin | ||
Vol 9 (2024) | O umieraniu ciała i obumieraniu ducha. „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję” Mateusza Pakuły | Streszczenie w języku polskim PDF |
Paweł Sporek | ||
Vol 4 (2019) | O wybranych aspektach (nie)trafności „ewaluacji” reformowanego szkolnictwa wyższego | Streszczenie w języku polskim PDF |
Maria Groenwald | ||
Vol 4 (2019) | Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi | Streszczenie w języku polskim PDF |
Aleksandra Araszkiewicz | ||
Vol 4 (2019) | Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna | Streszczenie w języku polskim PDF |
Iwona Morawska | ||
Vol 4 (2019) | Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz | ||
Vol 5 (2020) | Od adaptacji do spektaklu na motywach dzieła – z doświadczeń glottodydaktycznych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Maria Wacławek | ||
Vol 1 (2016) | Od Redakcji | Szczegóły PDF |
Małgorzata Karwatowska | ||
Vol 9 (2024) | Oddziaływanie hybrydyzacji szkolnictwa wyższego na funkcjonowanie Studenckiego Koła Pedagogów Kreatywnych im. Hanny Gumpricht (Uniwersytet w Siedlcach) w perspektywie wyzwań przyszłości | Streszczenie w języku polskim PDF |
Dorota Aydoğdu | ||
Vol 9 (2024) | Okruchy egzystencji na płótnie i na papierze. O spotkaniach z trzema obrazami Caravaggia oraz innych polonistycznych inspiracjach | Streszczenie w języku polskim PDF |
Karolina Kwak | ||
Vol 6 (2021) | Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska | ||
Vol 9 (2024) | Opowieść autobiograficzna jako sieć. Analiza „Pokoju utrechckiego” Alice Munro w ujęciu językoznawstwa kognitywnego | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Stadnik | ||
Vol 3 (2018) | Opowieści poza słowami emocji. Kijowski pomnik literacki z 1076 roku we współczesnych tłumaczeniach – ukraińskim i angielskim | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Taras Shmiher | ||
Vol 7 (2022) | Oswoić starość | Streszczenie w języku polskim PDF |
Dorota Aydoğdu | ||
101 - 125 z 216 elementów | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |