Explorer l'index des titres


 
Numéro Titre
 
Vol. 6 (2021) Multiplikowanie adresata utworów intencjonalnie skierowanych do młodego odbiorcy – szansa czy zagrożenie? W kontekście książki Hanny Dymel-Trzebiatowskiej „Filozoficzne i translatoryczne wędrówki po Dolinie Muminków” (2019) Résumé   PDF (Język Polski)
Dorota Michułka
 
Vol. 5 (2020) Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki Résumé   PDF (Język Polski)
Aneta Grodecka
 
Vol. 6 (2021) Nie od razu Paryż zbudowano… Trójwymiarowe puzzle i klocki architektoniczne jako uniwersalne narzędzie wspierające proces wychowania estetycznego Résumé   PDF (Język Polski)
Marta Kasprzak
 
Vol. 5 (2020) Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Ogłoza
 
Vol. 8 (2023) O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Kwiatkowska-Ratajczak
 
Vol. 3 (2018) O etyce komunikacji. Sprawozdanie z konferencji Détails   PDF (Język Polski)
Robert Litwiński
 
Vol. 4 (2019) O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej Résumé   PDF (Język Polski)
Barbara Myrdzik
 
Vol. 4 (2019) O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki Résumé   PDF (Język Polski)
Aneta Grodecka
 
Vol. 2 (2017) O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych Résumé   PDF (Język Polski)
Barbara Myrdzik
 
Vol. 8 (2023) O niszczącej sile niewypowiedzianego w kilku współczesnych książkach dla młodzieży. Od pogłębionej refleksji do praktyki szkolnej Résumé   PDF (Język Polski)
Karolina Kwak
 
Vol. 5 (2020) O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji Résumé   PDF (Język Polski)
Małgorzata Karwatowska
 
Vol. 8 (2023) O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej Résumé   PDF (Język Polski)
Maciej Wróblewski
 
Vol. 6 (2021) O sile emocjonalnej i emotywnej przekładu. Eksperyment translatorski Résumé   PDF (Język Polski)
Edyta Manasterska-Wiącek
 
Vol. 2 (2017) O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja Résumé   PDF (Język Polski)
Leszek Tymiakin
 
Vol. 9 (2024) O umieraniu ciała i obumieraniu ducha. „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję” Mateusza Pakuły Résumé   PDF (Język Polski)
Paweł Sporek
 
Vol. 4 (2019) O wybranych aspektach (nie)trafności „ewaluacji” reformowanego szkolnictwa wyższego Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Groenwald
 
Vol. 4 (2019) Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi Résumé   PDF (Język Polski)
Aleksandra Araszkiewicz
 
Vol. 4 (2019) Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna Résumé   PDF (Język Polski)
Iwona Morawska
 
Vol. 4 (2019) Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz
 
Vol. 5 (2020) Od adaptacji do spektaklu na motywach dzieła – z doświadczeń glottodydaktycznych Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Wacławek
 
Vol. 1 (2016) Od Redakcji Détails   PDF (Język Polski)
Małgorzata Karwatowska
 
Vol. 9 (2024) Oddziaływanie hybrydyzacji szkolnictwa wyższego na funkcjonowanie Studenckiego Koła Pedagogów Kreatywnych im. Hanny Gumpricht (Uniwersytet w Siedlcach) w perspektywie wyzwań przyszłości Résumé   PDF (Język Polski)
Dorota Aydoğdu
 
Vol. 9 (2024) Okruchy egzystencji na płótnie i na papierze. O spotkaniach z trzema obrazami Caravaggia oraz innych polonistycznych inspiracjach Résumé   PDF (Język Polski)
Karolina Kwak
 
Vol. 6 (2021) Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych Résumé   PDF (Język Polski)
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska
 
Vol. 7 (2022) Oswoić starość Résumé   PDF (Język Polski)
Dorota Aydoğdu
 
101 - 125 de 216 éléments << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>