Numéro | Titre | |
Vol. 6 (2021) | Multiplikowanie adresata utworów intencjonalnie skierowanych do młodego odbiorcy – szansa czy zagrożenie? W kontekście książki Hanny Dymel-Trzebiatowskiej „Filozoficzne i translatoryczne wędrówki po Dolinie Muminków” (2019) | Résumé PDF (Język Polski) |
Dorota Michułka | ||
Vol. 5 (2020) | Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Grodecka | ||
Vol. 6 (2021) | Nie od razu Paryż zbudowano… Trójwymiarowe puzzle i klocki architektoniczne jako uniwersalne narzędzie wspierające proces wychowania estetycznego | Résumé PDF (Język Polski) |
Marta Kasprzak | ||
Vol. 5 (2020) | Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewa Ogłoza | ||
Vol. 8 (2023) | O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Kwiatkowska-Ratajczak | ||
Vol. 3 (2018) | O etyce komunikacji. Sprawozdanie z konferencji | Détails PDF (Język Polski) |
Robert Litwiński | ||
Vol. 4 (2019) | O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej | Résumé PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Vol. 4 (2019) | O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Grodecka | ||
Vol. 2 (2017) | O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Vol. 8 (2023) | O niszczącej sile niewypowiedzianego w kilku współczesnych książkach dla młodzieży. Od pogłębionej refleksji do praktyki szkolnej | Résumé PDF (Język Polski) |
Karolina Kwak | ||
Vol. 5 (2020) | O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji | Résumé PDF (Język Polski) |
Małgorzata Karwatowska | ||
Vol. 8 (2023) | O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej | Résumé PDF (Język Polski) |
Maciej Wróblewski | ||
Vol. 6 (2021) | O sile emocjonalnej i emotywnej przekładu. Eksperyment translatorski | Résumé PDF (Język Polski) |
Edyta Manasterska-Wiącek | ||
Vol. 2 (2017) | O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja | Résumé PDF (Język Polski) |
Leszek Tymiakin | ||
Vol. 9 (2024) | O umieraniu ciała i obumieraniu ducha. „Jak nie zabiłem swojego ojca i jak bardzo tego żałuję” Mateusza Pakuły | Résumé PDF (Język Polski) |
Paweł Sporek | ||
Vol. 4 (2019) | O wybranych aspektach (nie)trafności „ewaluacji” reformowanego szkolnictwa wyższego | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Groenwald | ||
Vol. 4 (2019) | Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi | Résumé PDF (Język Polski) |
Aleksandra Araszkiewicz | ||
Vol. 4 (2019) | Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna | Résumé PDF (Język Polski) |
Iwona Morawska | ||
Vol. 4 (2019) | Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz | ||
Vol. 5 (2020) | Od adaptacji do spektaklu na motywach dzieła – z doświadczeń glottodydaktycznych | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Wacławek | ||
Vol. 1 (2016) | Od Redakcji | Détails PDF (Język Polski) |
Małgorzata Karwatowska | ||
Vol. 9 (2024) | Oddziaływanie hybrydyzacji szkolnictwa wyższego na funkcjonowanie Studenckiego Koła Pedagogów Kreatywnych im. Hanny Gumpricht (Uniwersytet w Siedlcach) w perspektywie wyzwań przyszłości | Résumé PDF (Język Polski) |
Dorota Aydoğdu | ||
Vol. 9 (2024) | Okruchy egzystencji na płótnie i na papierze. O spotkaniach z trzema obrazami Caravaggia oraz innych polonistycznych inspiracjach | Résumé PDF (Język Polski) |
Karolina Kwak | ||
Vol. 6 (2021) | Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych | Résumé PDF (Język Polski) |
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska | ||
Vol. 7 (2022) | Oswoić starość | Résumé PDF (Język Polski) |
Dorota Aydoğdu | ||
101 - 125 de 216 éléments | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |