|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 3 (2018) |
Природа вербальной агрессии у детей дошкольного возраста |
Résumé
PDF (Русский)
|
Vadym Kobylchenko |
|
Vol. 5 (2020) |
Glottodydaktyka kulturowa za granicą – kilka uwag z praktyki nauczania |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Kinga Siatkowska-Callebat |
|
Vol. 5 (2020) |
“Polish for Everyone”. A Few Notes on the Oldest Textbooks for Learners of Polish in the Czech Republic |
Résumé
PDF (English)
|
Renata Rusin Dybalska |
|
Vol. 8 (2023) |
„Co za małpa, proszę pana!”, czyli o „adopcji” szympansa albo nowych wymiarach starej bio-wspólnoty |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Janusz Waligóra |
|
Vol. 9 (2024) |
„Covidowa” dylogia Ewy Głażewskiej i Małgorzaty Karwatowskiej: „Maska w »czasach zarazy«. Covidowe wizerunki masek – typologie i funkcje” (Wydawnictwo UMCS, Lublin 2021, ss. 206) oraz „Humor w »czasach zarazy«” (Wydawnictwo UMCS, Lublin 2023, ss. 265) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Leszek Tymiakin |
|
Vol. 3 (2018) |
„Lajfstajl” rodzica blogera: kierowanie życiem czy kreowanie życia? |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Patrycja Bilińska |
|
Vol. 5 (2020) |
„Róbmy swoje!”, czyli ethos inteligencki w nowoczesnej parenezie Wojciecha Młynarskiego |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Aneta Wysocka |
|
Vol. 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Paweł Sporek |
|
Vol. 5 (2020) |
„W nieoczekiwanych chwilach empatii” – dydaktyka uważności wobec poezji Elizabeth Bishop |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Agata Patalas |
|
Vol. 5 (2020) |
«Дома», или учебник для родителей Антона Чехова |
Résumé
PDF (Русский)
|
Artur Sadecki |
|
Vol. 5 (2020) |
Aesthetotherapeutic Ways of the Formation of the Worldview Culture in Future Primary School Teachers |
Résumé
PDF (English)
|
Yuliia Kulimova |
|
Vol. 7 (2022) |
Agresja językowa w komunikacji dydaktycznej (wybrane problemy) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Danuta Krzyżyk |
|
Vol. 9 (2024) |
Aplikacja TikTok jako pomoc dydaktyczna na przedmiotach zawodowych w technikum – z perspektywy praktyka |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Owczarczyk |
|
Vol. 9 (2024) |
Bieszczady – toponim w przestrzeni popkultury internetowej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Aneta Wysocka |
|
Vol. 2 (2017) |
Ciało, emocje, rozum – raz jeszcze o mechanizmach odbioru filmu |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Bogusław Skowronek |
|
Vol. 8 (2023) |
Cicha, daleka, zamknięta… O doświadczaniu przyjaźni przez szóstoklasistów podczas pandemii |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Maria Groenwald |
|
Vol. 8 (2023) |
Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Tomasz Szarek |
|
Vol. 1 (2016) |
Competency-based Education in Communication Sciences and Disorders: The Proposal of a New Curriculum |
Résumé
PDF (English)
|
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes |
|
Vol. 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 5 (2020) |
Cyprian Kamil Norwid z perspektywy współczesnej szkolnej recepcji i w odbiorze lokalnego środowiska |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Wioletta Żórawska |
|
Vol. 4 (2019) |
Czemu służy ocenianie na uczelni – o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Vol. 9 (2024) |
Człowieczeństwo w oczach androidów. Kilka refleksji o książce Kazuo Ishiguro „Klara i słońce” |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 3 (2018) |
Definicje kognitywne osoby niepełnosprawnej intelektualnie – na wybranych przykładach |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Urszula Jęczeń, Magdalena Saj |
|
Vol. 9 (2024) |
Developing Academic Students’ Writing Competence in the Generative AI Environment |
Résumé
PDF (English)
|
Izabela Olszak, Jarosław Krajka |
|
Vol. 2 (2017) |
DEVELOPMENT OF PSYCHOSOCIAL COMPETENCE FOR PRETEENS WITH DEVELOPMENTAL DELAY |
Résumé
|
Tatiana Kalinina |
|
1 - 25 de 216 éléments |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |