Numer | Tytuł | |
Vol 7 (2023) | Post-COVID-19 Własne pokoje: Wnioski wyciągnięte z wirtualnych projektów rozwoju zawodowego przeznaczonych dla nauczycieli wczesnego dzieciństwa w Ontario | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Barbara Pytka, Terry Kelly | ||
Vol 4 (2020) | Wiedza potoczna uczniów w młodszym wieku szkolnym na temat istoty i sposobów uczenia się | Streszczenie w języku polskim PDF |
Magdalena Bartoszewicz | ||
Vol 6 (2022) | „Edukacja ku wolności” – wprowadzenie do waldorfskiej perspektywy uczenia się i rozwoju | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Frode Barkved | ||
Vol 6 (2022) | Wpływ COVID-19 i traumy na zachowanie uczniów oraz rozważania dotyczące strategii wspierania uczniów przez pedagoga | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Linda Beth Sheriff | ||
Vol 5 (2021) | Odczucia uczniów i nauczycieli w erze nauczania zdalnego. Wyzwanie podparte psychodynamiczną analizą tradycyjnych odniesień w edukacji | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Maria Gabriella Pediconi | ||
Vol 4 (2020) | Edukowanie wspierające – interakcje rówieśnicze jako niewykorzystane źródło wspomagania rozwoju | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewa Rzechowska | ||
Vol 3 (2019) | Rozwijanie dziecięcej kreatywności w procesie uczenia się rozwiązywania problemów | Streszczenie w języku polskim PDF |
Zuzanna Zbróg | ||
1 - 7 z 7 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.