Numer | Tytuł | |
Vol 7 (2023) | „Uczę się mimochodem” – innowacyjny program nauczania jako nowe spojrzenie na edukację dzieci na etapie przedszkolnym oraz na pierwszym etapie edukacyjnym | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Paulina Marchlewska | ||
Vol 7 (2023) | Nauczyciel jako artysta: perspektywy roli i cech nauczyciela jako artysty w dobie zmian i niestabilności | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Josefin Winther | ||
Vol 5 (2021) | Wychowanie estetyczne dziecka w zakresie sztuk wizualnych. Konteksty historyczne ku współczesności | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Anna Boguszewska, Urszula Szuścik | ||
Vol 6 (2022) | Muzyka jako trudny ale niezbędny element w procesie zdalnej edukacji w czasach pandemii | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Marta Kędzia | ||
Vol 7 (2023) | Post-COVID-19 Własne pokoje: Wnioski wyciągnięte z wirtualnych projektów rozwoju zawodowego przeznaczonych dla nauczycieli wczesnego dzieciństwa w Ontario | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Barbara Pytka, Terry Kelly | ||
Vol 1 (2017) | Wczesna edukacja i rozwój dziecka w Nepalu: dostępność, jakość i profesjonalizm | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ramesh Bhandari | ||
Vol 1 (2017) | Podejście Reggio Emilia… tysiąc języków | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Bernadet Tijnagel-Schoenaker | ||
Vol 2 (2018) | Edukacja aksjologiczna i wychowanie ku wartościom podstawą budowania szkoły jako wspólnoty życia, pracy i służby | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krystyna Chałas | ||
Vol 2 (2018) | Uniwersalne wartości pedagogiki Friedricha Froebla w poglądach polskich Froeblistów | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Barbara Bilewicz-Kuźnia | ||
Vol 2 (2018) | Edukacja ku mądrości w doradztwie edukacyjno-zawodowym | Streszczenie w języku polskim PDF |
Tomasz Knopik | ||
Vol 3 (2019) | Diagnozowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych u uczniów klas początkowych na podstawie ich spontanicznych wypowiedzi na zajęciach edukacyjnych | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Beata Oelszlaeger-Kosturek | ||
Vol 4 (2020) | Dziecko do lat trzech w „gorsecie” społecznego postrzegania edukacji. Wybrane problemy specyficznych potrzeb i możliwości rozwojowych w okresie wczesnego dzieciństwa | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Sadowska | ||
Vol 5 (2021) | Neuromity wśród polskich nauczycieli – wyniki badań i praktyczne implikacje | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Małgorzata Chojak, Ela Luria, Maya Shalom | ||
Vol 1 (2017) | Wartości pedagogiki J.J. Rousseau w kontekście kluczowych umiejętności współczesnej edukacji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Urszula Oszwa | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja przez sztuki wizualne w procesie przygotowania dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa do stawania się kompetentnym wizualnie | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Hanna Krauze-Sikorska | ||
Vol 6 (2022) | Postpandemiczne refleksje na temat przygotowania studentów pedagogiki do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Justyna Siemionow | ||
Vol 6 (2022) | Edukacja zdalna w przedszkolu w czasie pandemii w percepcji nauczycielek | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Marzenna Magda-Adamowicz | ||
Vol 6 (2022) | Edukacja zdalna z perspektywy uczniów, rodziców i nauczycieli klas I–III szkoły podstawowej | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Nadachewicz | ||
Vol 6 (2022) | „Edukacja ku wolności” – wprowadzenie do waldorfskiej perspektywy uczenia się i rozwoju | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Frode Barkved | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja. Zaangażowanie między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ana Paula Alves | ||
1 - 20 z 20 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.