Wychowanie na lekcjach przedmiotów przyrodniczych i techniki
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Błasiak W., Godlewska M., Turkiewicz D. (1999). Zainteresowanie uczniów fizyką – wyniki badań porównawczych. „Problemy Studiów Nauczycielskich” 20.
Błażejewski W. (2011). Skuteczność strukturalnego kształcenia przyrodniczo-technicznego. Wydawnictwo PWSTE w Jarosławiu, Jarosław.
Błażejewski W. (2013). Kanon, skuteczność i efektywność kształcenia ogólnego w Polsce. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.
Frumanek W. (red.) (2008). Wartości w pedagogice. Czas jako wartość we współczesnej pedagogice. Wydawnictwo FOSZE, Rzeszów.
Furmanek W. (red.) (1995). Modelowanie treści kształcenia ogólnotechnicznego dla potrzeb nowego systemu oświaty. Wydawnictwo WSP, Rzeszów.
Heller M. (1998). Czy fizyka jest nauką humanistyczną? Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej BIBLOS, Tarnów.
Herbst M., Herczyński J., Levitas A. (2009). Finansowanie oświaty w Polsce – diagnoza, dylematy, możliwości. Warszawa.
Krogulecka K. (tłum.) (1994). Europejski Program Badań Zanieczyszczeń Powietrza (Air Pollution Project Europe), Wydane przez Norweskie Towarzystwo Ochrony Przyrody.
Łysiak W. (2000). Stulecie kłamców. Wydawnictwo Andrzej Frukacz, Ex Libris – Galeria Polskiej Książki, Chicago-Warszawa.
Nowacki T. W. (1999). O metodzie projektów. Z. 47. Wydawnictwo CODN Pracownia Edukacji Zawodowej, Warszawa.
Suchodolski B. (1990). Wychowanie mimo wszystko. Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Wciórka B. (oprac.) (2009). Aspiracje i motywacje edukacyjne Polaków w latach 1993–2009. CBOS, Komunikat z badań BS/70/2009, Warszawa.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.151
Data publikacji: 2015-09-25 09:11:55
Data złożenia artykułu: 2015-09-03 10:34:22
Statystyki
Wskaźniki
Prawa autorskie (c) 2015 Wojciech Błażejewski
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.