Education in natural science and technology classes
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Język Polski)References
Błasiak W., Godlewska M., Turkiewicz D. (1999). Zainteresowanie uczniów fizyką – wyniki badań porównawczych. „Problemy Studiów Nauczycielskich” 20.
Błażejewski W. (2011). Skuteczność strukturalnego kształcenia przyrodniczo-technicznego. Wydawnictwo PWSTE w Jarosławiu, Jarosław.
Błażejewski W. (2013). Kanon, skuteczność i efektywność kształcenia ogólnego w Polsce. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.
Frumanek W. (red.) (2008). Wartości w pedagogice. Czas jako wartość we współczesnej pedagogice. Wydawnictwo FOSZE, Rzeszów.
Furmanek W. (red.) (1995). Modelowanie treści kształcenia ogólnotechnicznego dla potrzeb nowego systemu oświaty. Wydawnictwo WSP, Rzeszów.
Heller M. (1998). Czy fizyka jest nauką humanistyczną? Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej BIBLOS, Tarnów.
Herbst M., Herczyński J., Levitas A. (2009). Finansowanie oświaty w Polsce – diagnoza, dylematy, możliwości. Warszawa.
Krogulecka K. (tłum.) (1994). Europejski Program Badań Zanieczyszczeń Powietrza (Air Pollution Project Europe), Wydane przez Norweskie Towarzystwo Ochrony Przyrody.
Łysiak W. (2000). Stulecie kłamców. Wydawnictwo Andrzej Frukacz, Ex Libris – Galeria Polskiej Książki, Chicago-Warszawa.
Nowacki T. W. (1999). O metodzie projektów. Z. 47. Wydawnictwo CODN Pracownia Edukacji Zawodowej, Warszawa.
Suchodolski B. (1990). Wychowanie mimo wszystko. Wydawnictwo PWN, Warszawa.
Wciórka B. (oprac.) (2009). Aspiracje i motywacje edukacyjne Polaków w latach 1993–2009. CBOS, Komunikat z badań BS/70/2009, Warszawa.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.151
Date of publication: 2015-09-25 09:11:55
Date of submission: 2015-09-03 10:34:22
Statistics
Indicators
Copyright (c) 2015 Wojciech Błażejewski
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.