Kształcenie w grupie zróżnicowanej wiekowo w edukacji wczesnoszkolnej – zarys koncepcji
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Arends R. I. (1994). Uczymy się nauczać. WSiP, Warszawa.
Dudzikowa M. (2009). Cudze, czy nasze problemy. „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze” 4.
Dylak S. (2000). Konstruktywizm jako obiecująca perspektywa w kształceniu nauczycieli. W: H. Kwiatkowska, T. Lewowicki, S. Dylak (red.). Współczesność w kształceniu nauczycieli. Wydawnictwa Szkolne PWN, Warszawa.
Dylak S. (2000). Wprowadzenie do konstruowania szkolnych programów nauczania. Wydawnictwa Szkolne PWN, Warszawa.
Kwaśnica R. (2004). Wprowadzenie do myślenia o nauczycielu. W: Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.). Pedagogika. Podręcznik akademicki. PWN, Warszawa.
Kwieciński Z. (2000). Dostępność oświaty a mobilność społeczna. „Socjologia Wychowania” t. XIV, Toruń.
Linke K. (1933). Nauczanie łączne i nauczanie języka ojczystego w szkole powszechnej. Zakł. Graf. B. Wierzbicki i S-ka, Warszawa.
Pęczkowski R. (2010). Funkcjonowanie klas łączonych w polskim systemie edukacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.
Pęczkowski R. (2013). Mała szkoła – progres czy likwidacja? W: J. Morbizer, E. Musiał (red.). Człowiek. Media. Edukacja. Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych. Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN, Kraków.
Rogers C. (1983). Freedom to Learn for the 80’S. C.E. Mervill Pub. Co., Columbus, Ohio.
Szyszko-Bohusz A. (1989). Pedagogika holistyczna. Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Kraków.
Włodarski Z., Matczak A. (1983). Wprowadzenie do psychologii. WSiP, Warszawa.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2015.34.2.54
Data publikacji: 2015-09-25 09:11:51
Data złożenia artykułu: 2015-09-02 13:04:37
Statystyki
Wskaźniki
Prawa autorskie (c) 2015 Ryszard Pęczkowski
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.