Numer | Tytuł | |
Vol 6 (2021) | Cechy semantycznego komponentu aktywności komunikacyjnej u przedszkolaków z opóźnieniem rozwojowym | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Iryna Omelchenko | ||
Vol 7 (2022) | Agresja językowa w komunikacji dydaktycznej (wybrane problemy) | Streszczenie w języku polskim PDF |
Danuta Krzyżyk | ||
Vol 6 (2021) | Współczesna młodomowa. Lingwistyczno-kulturowe konceptualizacje zjawiska | Streszczenie w języku polskim PDF |
Anna Wileczek | ||
Vol 5 (2020) | Wartość kompetencji międzykulturowych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewa Głażewska | ||
Vol 5 (2020) | O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Małgorzata Karwatowska | ||
Vol 4 (2019) | Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna | Streszczenie w języku polskim PDF |
Iwona Morawska | ||
Vol 2 (2017) | O triadzie komunikacyjnej: wartościowanie – emocje – ekspresja | Streszczenie w języku polskim PDF |
Leszek Tymiakin | ||
1 - 7 z 7 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.