Explorer l'index des titres


 
Numéro Titre
 
Vol. 6 (2021) Development of the Early Support System for Young Children in Ukraine: The Periods of System Formation Résumé   PDF (English)
Svitlana Khomenko
 
Vol. 6 (2021) Diagnostics of the Parameters of the Syllaborhythmic Speech Structure in Pre-School Children with Complex Disoders Résumé   PDF (English)
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna
 
Vol. 1 (2016) Dorobek i perspektywy polskiej surdologopedii Résumé   PDF (Język Polski)
Zdzisław Marek Kurkowski
 
Vol. 7 (2022) Doświadczenie pandemii COVID-19 w narracjach studentek pedagogiki Résumé   PDF (Język Polski)
Iryna Durkalevych
 
Vol. 7 (2022) Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii Résumé   PDF (Język Polski)
Anita Gis
 
Vol. 8 (2023) Dydaktyka humanistyczna – między solidarnością a sprzeciwem Résumé   PDF (Język Polski)
Maria Kwiatkowska-Ratajczak
 
Vol. 1 (2016) Dyslalia obwodowa jako przedmiot kształcenia logopedycznego. Rekonesans zagadnień Résumé   PDF (Język Polski)
Danuta Pluta-Wojciechowska
 
Vol. 1 (2016) Dysleksja rozwojowa – wiedza i doświadczenia własne przyszłych logopedów Résumé   PDF (Język Polski)
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak
 
Vol. 4 (2019) Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego Résumé   PDF (Język Polski)
Sylwia Jaskuła
 
Vol. 6 (2021) Dzieci „toksycznych rodziców”. Próba interpretacji „Niepocieszonego” Kazuo Ishiguro Résumé   PDF (Język Polski)
Barbara Myrdzik
 
Vol. 6 (2021) Dziecko wiejskie na tle polskiego dyskursu edukacyjnego dwudziestolecia międzywojennego, czyli o mniej znanym przyczynku do regionalizmu w szkole Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Mlekodaj
 
Vol. 5 (2020) Dziesięć obligacji polonistycznej dydaktyki XXI wieku Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Ślósarz
 
Vol. 7 (2022) Educational Policy of Higher Educational Institutions in the Self-Proclaimed State of Russian “Near Abroad”: The Case Study of the Pridnestrovian Moldavian Republic (Transnistria) Résumé   PDF (English)
Keiji Sato
 
Vol. 1 (2016) Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość Résumé   PDF (Język Polski)
Tomasz Woźniak
 
Vol. 1 (2016) Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych Résumé   PDF (Język Polski)
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak
 
Vol. 5 (2020) Edukacja polonistyczna wobec kryzysu klimatycznego – rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne Résumé   PDF (Język Polski)
Magdalena Ochwat
 
Vol. 2 (2017) Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Mlekodaj
 
Vol. 7 (2022) Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk Résumé   PDF (Język Polski)
Ewelina Zygan
 
Vol. 2 (2017) Emocje negatywne w przekładzie na podstawie Świerszcza za kominem Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Dybiec
 
Vol. 2 (2017) Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż" Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Jaskóła
 
Vol. 9 (2024) Engaging Lectures: Philosophy through Relevance and Recency Résumé   PDF (English)
Kamil Lemanek
 
Vol. 9 (2024) Entre devoir et plaisir. Les défis de la formation des traducteurs Résumé   PDF
Beata Kędzia-Klebeko
 
Vol. 5 (2020) Escape from Etymology? A Corpus Study of Polish Adjectival Intensifiers Résumé   PDF (English)
Katarzyna Dziwirek
 
Vol. 4 (2019) Évolution et enjeux de l’enseignement supérieur à Madagascar Résumé   PDF
Andrianasy Angelo Djistera
 
Vol. 4 (2019) Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym Résumé   PDF (Język Polski)
Magdalena Stoch
 
26 - 50 de 216 éléments << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>