Numéro | Titre | |
Vol. 6 (2021) | Development of the Early Support System for Young Children in Ukraine: The Periods of System Formation | Résumé PDF (English) |
Svitlana Khomenko | ||
Vol. 6 (2021) | Diagnostics of the Parameters of the Syllaborhythmic Speech Structure in Pre-School Children with Complex Disoders | Résumé PDF (English) |
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna | ||
Vol. 1 (2016) | Dorobek i perspektywy polskiej surdologopedii | Résumé PDF (Język Polski) |
Zdzisław Marek Kurkowski | ||
Vol. 7 (2022) | Doświadczenie pandemii COVID-19 w narracjach studentek pedagogiki | Résumé PDF (Język Polski) |
Iryna Durkalevych | ||
Vol. 7 (2022) | Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii | Résumé PDF (Język Polski) |
Anita Gis | ||
Vol. 8 (2023) | Dydaktyka humanistyczna – między solidarnością a sprzeciwem | Résumé PDF (Język Polski) |
Maria Kwiatkowska-Ratajczak | ||
Vol. 1 (2016) | Dyslalia obwodowa jako przedmiot kształcenia logopedycznego. Rekonesans zagadnień | Résumé PDF (Język Polski) |
Danuta Pluta-Wojciechowska | ||
Vol. 1 (2016) | Dysleksja rozwojowa – wiedza i doświadczenia własne przyszłych logopedów | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Vol. 4 (2019) | Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego | Résumé PDF (Język Polski) |
Sylwia Jaskuła | ||
Vol. 6 (2021) | Dzieci „toksycznych rodziców”. Próba interpretacji „Niepocieszonego” Kazuo Ishiguro | Résumé PDF (Język Polski) |
Barbara Myrdzik | ||
Vol. 6 (2021) | Dziecko wiejskie na tle polskiego dyskursu edukacyjnego dwudziestolecia międzywojennego, czyli o mniej znanym przyczynku do regionalizmu w szkole | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Mlekodaj | ||
Vol. 5 (2020) | Dziesięć obligacji polonistycznej dydaktyki XXI wieku | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Ślósarz | ||
Vol. 7 (2022) | Educational Policy of Higher Educational Institutions in the Self-Proclaimed State of Russian “Near Abroad”: The Case Study of the Pridnestrovian Moldavian Republic (Transnistria) | Résumé PDF (English) |
Keiji Sato | ||
Vol. 1 (2016) | Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość | Résumé PDF (Język Polski) |
Tomasz Woźniak | ||
Vol. 1 (2016) | Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Vol. 5 (2020) | Edukacja polonistyczna wobec kryzysu klimatycznego – rozpoznania i rekomendacje dydaktyczne | Résumé PDF (Język Polski) |
Magdalena Ochwat | ||
Vol. 2 (2017) | Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Mlekodaj | ||
Vol. 7 (2022) | Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewelina Zygan | ||
Vol. 2 (2017) | Emocje negatywne w przekładzie na podstawie Świerszcza za kominem Charlesa Dickensa i jego polskich tłumaczeń | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Dybiec | ||
Vol. 2 (2017) | Emocje w narracjach o Zagładzie. Przykład powieści Idy Fink "Podróż" | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewa Jaskóła | ||
Vol. 9 (2024) | Engaging Lectures: Philosophy through Relevance and Recency | Résumé PDF (English) |
Kamil Lemanek | ||
Vol. 9 (2024) | Entre devoir et plaisir. Les défis de la formation des traducteurs | Résumé PDF |
Beata Kędzia-Klebeko | ||
Vol. 5 (2020) | Escape from Etymology? A Corpus Study of Polish Adjectival Intensifiers | Résumé PDF (English) |
Katarzyna Dziwirek | ||
Vol. 4 (2019) | Évolution et enjeux de l’enseignement supérieur à Madagascar | Résumé PDF |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol. 4 (2019) | Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym | Résumé PDF (Język Polski) |
Magdalena Stoch | ||
26 - 50 de 216 éléments | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |