Numéro | Titre | |
Vol. 7 (2022) | Patrzcie w przyszłość, „następcy Dedala”. Utopianizm a retoryczność na łamach „Świata Młodych” | Résumé PDF (Język Polski) |
Kinga Wyskiel | ||
Vol. 2 (2017) | Peculiarities of Adolescents’ Speaking in the Information Society | Résumé PDF (English) |
Olha Hubar | ||
Vol. 6 (2021) | Peculiarities of the Semantic Component of Communication Activities in Preschoolers with Developmental Delay | Résumé PDF (English) |
Iryna Omelchenko | ||
Vol. 3 (2018) | Perspektywy edukacji. Wprowadzenie | Détails PDF (Język Polski) |
Marzena Marczewska | ||
Vol. 6 (2021) | Podejście inkluzyjne w nauczaniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szansa na zmianę polskiej szkoły | Résumé PDF (Język Polski) |
Zofia Pomirska | ||
Vol. 6 (2021) | Podejście międzykulturowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego w Chinach | Résumé PDF (Język Polski) |
Jagna Malejka | ||
Vol. 8 (2023) | Poeci i znawcy literatury. O edukacyjnych walorach dialogów Czesława Miłosza i Tomasa Venclovy oraz Tadeusza Różewicza i Karla Dedeciusa | Résumé PDF (Język Polski) |
Danuta Łazarska | ||
Vol. 5 (2020) | Poezja i malarstwo o starości kobiet – wiersze Anny Świrszczyńskiej w dialogu z wybranymi obrazami | Résumé PDF (Język Polski) |
Małgorzata Gajak-Toczek | ||
Vol. 6 (2021) | Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej | Résumé PDF (Język Polski) |
Elżbieta Mazur | ||
Vol. 4 (2019) | Pomiędzy ewaluacją i akredytacją. Polska percepcja niemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych | Résumé PDF (Język Polski) |
Krzysztof Szewior | ||
Vol. 1 (2016) | Ponad granicami | Résumé PDF (English) |
Li-Rong Lilly Cheng | ||
Vol. 5 (2020) | Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych | Résumé PDF (Język Polski) |
Danuta Łazarska | ||
Vol. 4 (2019) | Poza granice parametryzacji | Résumé PDF (Język Polski) |
Leszek Korporowicz | ||
Vol. 7 (2022) | Präpositionen des Deutschen in prototypischer Skalierung: eine „nicht-traditionelle“ Klassifikation mit didaktischen Implikationen | Résumé PDF (Deutsch) |
Patrizio Malloggi | ||
Vol. 6 (2021) | Problemy edukacyjne nastolatków podczas zdalnego nauczania | Résumé PDF (Język Polski) |
Aleksandra Araszkiewicz | ||
Vol. 7 (2022) | Propozycje ponowoczesnych interpretacji – metodyczny dwugłos o praktykowaniu lektury i praktykach czytania | Résumé PDF (Język Polski) |
Dorota Karkut | ||
Vol. 9 (2024) | Przeciw zgodzie na Nieobecność, czyli o władzy literatury | Résumé PDF (Język Polski) |
Grażyna B. Tomaszewska | ||
Vol. 8 (2023) | Przestrzenie obojętności. Literatura i edukacja przeciw pogardzie | Résumé PDF (Język Polski) |
Anna Janus-Sitarz | ||
Vol. 5 (2020) | Rehabilitacja starości. Glottogeragogika jako wyzwanie wobec ageizmu | Résumé PDF (Język Polski) |
Dariusz Piechota | ||
Vol. 7 (2022) | Relacje międzyludzkie w zmaterializowanym świecie, czyli wizerunki dam modnych w polskich komediach oświeceniowych | Résumé PDF (Język Polski) |
Beata Strzępek-Leśniak | ||
Vol. 7 (2022) | Relations interpersonnelles et esthétique des liens conjugaux alternatifs dans « Lointaines sont les rives du destin » de Kama Kamanda | Résumé PDF |
Pierre Suzanne Eyenga Onana | ||
Vol. 5 (2020) | Sentymentalny wymiar „napoleońskich” wspomnień Franciszka Wiktora Dmochowskiego | Résumé PDF (Język Polski) |
Artur Timofiejew | ||
Vol. 7 (2022) | Shaping the Digital Identity in Slovak Academic Environment: From Emergency Remote Teaching (ERT) to Effective Online Teaching | Résumé PDF (English) |
Ivana Pondelíková, Tatiana Tökölyová | ||
Vol. 3 (2018) | Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej | Résumé PDF (Język Polski) |
Elżbieta Kotarba | ||
Vol. 7 (2022) | Social distancing w kontekście pandemii COVID-19. Analiza wizualnych przedstawień terminu | Résumé PDF (Język Polski) |
Ewa Głażewska | ||
126 - 150 de 216 éléments | << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> |