Date of publication: 2018-01-15 12:37:28
Date of submission: 2016-12-17 21:49:41
Statistics
Indicators
Copyright (c) 2018 Urszula Oszwa, Marta Fedaczyńska
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Urszula Oszwa
Wydział Pedagogiki i Psychologii UMCS Lublin
Poland
Urszula Oszwa jest psychologiem i pedagogiem, profesorem w Zakładzie Dydaktyki w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie, wcześniej w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Neuropsychologii Instytutu Psychologii UMCS. Jej wieloletnie zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół psychologii edukacyjne, specjalnych potrzeb edukacyjnych i specyficznych trudności w uczeniu się (Oszwa U., Borkowska A. (2006). Specyficzne trudności szkolne w opanowywaniu czytania i pisania. W: A. Borkowska, Ł. Domańska (red.) Neuropsychologia kliniczna dziecka. Wybór zagadnień. (s.139-158). Warszawa: WN PWN; Oszwa U. (2009). Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce, Lublin: Wyd. UMCS).
Maria Fedaczyńska
absolwentka Pedagogiki UMCS Lublin
Poland
|
The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.