Symbols of the city of Lublin in the perception of its inhabitants in the light of quantitative and qualitative research
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Daszkiewicz, M., Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu” 2012, 23.
Janisz, N., Jacak, M., Kreowanie wizerunku jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju gospodarczego, [w:] P. Lityński, P. Serafin (Red.), Wybrane aspekty rozwoju miast i regionów, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, Nowy Sącz 2011.
Krzyżanowska, K., Miasto jako marka-analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin, „Marketing i Rynek” 2014, 11.
Łazorko, K., Pozycjonowanie jednostki terytorialnej, jej tożsamość, wizerunek i marka, [w:] K. Łazorko, A. Niedzielska (Red.), Kreowanie wizerunku miejsca w koncepcji marketingu terytorialnego, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2011.
Markowski, T., Marketing miasta, [w:] T. Markowski (Red.), Marketing terytorialny, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, Warszawa 2006.
Mueller, A., Schade, M., Symbols and place identity: A semiotic approach to internal place branding – case study Bremen (Germany), “Journal of Place Management and Development” 2012, 5(1).
Olędzki, J., Tworzydło, D. (Red.), Leksykon public relations, Wydawnictwo Newsline sp. z o.o., Bonus Liber sp. z o.o., Rzeszów 2009.
Pietrzak, M., Smok jako symbol i jego obecność w przestrzeni miasta Krakowa, [w:] P. Trzepacz, J. Więcław-Michniewska, A. Brzosko-Sermak, A. Kołoś (Red.), Miasto w badaniach geografów, Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2015.
Plisiecki, A., Co może oznaczać herb Lublina?, „Roczniki Humanistyczne” 2017, 61(2).
Stanowicka-Traczyk, A., Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz – Olsztyn 2008.
Temporal, P., Branding for the Public Sector, Wiley, Chichester 2015.
Uchwała Nr 465/XXI/2004 Rady Miasta Lublin z dnia 8 lipca 2004 r. w sprawie ustanowienia herbu, flagi Miasta Lublin, flagi urzędowej Miasta Lublin i hejnału Miasta Lublin (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2004 r. Nr 149, poz. 2107).
Urząd Miasta Lublin, Elementy strategii marki, https://lublin.eu/lublin/marketing-miasta/marka-lublin/elementy-strategii-marki/ (access: 18.06.2018).
Urząd Miasta Lublin, Symbole miasta, https://lublin.eu/lublin/o-miescie/symbole-miasta/ (access: 18.06.2018).
Urząd Miasta Lublin, System identyfikacji wizualnej, https://lublin.eu/lublin/marketing-miasta/marka-lublin/system-identyfikacji-wizualnej/ (access: 18.06.2018).
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2018.52.5.67-80
Date of publication: 2019-05-10 10:46:39
Date of submission: 2018-09-20 18:42:56
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2019 Krzysztof Raganowicz, Olga Smalej
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.