Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDFBibliografia
Augé M., Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności, Warszawa 2010.
Dziewiecki M., Wychowanie ku wartościom, www.marekdziewiecki.eu/index.php/wybrane-teksty/teksty/50-wychowanie-ku-wartosciom [dostęp: 21.04.2017].
Fredrickson B., The Role of Positive Emotions in Positive Psychology. The Broaden-and-Build Theory of Positive Emotions, “American Psychologist” 2001, no. 3.
Herbart J.F., Pisma pedagogiczne, Wrocław 1967.
Key E., Stulecie dziecka, Warszawa 2005.
Kot S., Historia wychowania, t. 2, Warszawa 1994.
Locke J., Myśli o wychowaniu, Wrocław 1959.
Montessori M., Domy dziecięce. Metoda pedagogii naukowej stosowana w wychowaniu najmłodszych dzieci, Warszawa 2005.
Orkan W., Wskazania dla synów Podhala, Zakopane 1987.
Rousseau J.J., Emil, czyli o wychowaniu, [w:] Źródła do dziejów wychowania i myśli pedagogicznej, t. 1: Od wychowania pierwotnego do końca XVIII stulecia, oprac. S. Wołoszyn, Kielce 1995.
Smolińska-Rębas H., Koncepcja Celestyna Freineta źródłem inspiracji w edukacji wczesnoszkolnej, „Studia Pedagogiczne” 1995, z. 31(12).
Uchnast Z., Uczeń jako podmiot procesu wychowania i uczenia według Carla Rogersa, „Studia Philosophiae Christianae” 1974, nr 10/2.
Wnuk W., Podhalański ruch regionalny, [w:] idem, Na góralską nutę, Kraków 1975.
Wolter E., Nowe Wychowanie, „Fides et Ratio” 2014, nr 4(18).
Wrońska K., Johna Locke’a koncepcja wychowania – zapowiedź oświeceniowych przemian w myśli pedagogicznej, http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/bitstream/handle/item/22260/wronska_johna_locke [dostęp: 20.04.2017].
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/en.2017.2.91
Data publikacji: 2018-01-24 20:29:28
Data złożenia artykułu: 2017-04-30 20:04:45
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2018 Anna Mlekodaj
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.