|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 1 (2016) |
Krakowska szkoła językoznawczej logopedii – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość |
Résumé
|
Mirosław Michalik |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość |
Résumé
|
Tomasz Woźniak |
|
Vol. 1 (2016) |
The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention |
Résumé
PDF (English)
|
Kateřina Vitásková |
|
Vol. 1 (2016) |
The Multifaceted Role of Speech-Language Pathologists in the USA |
Résumé
PDF (English)
|
Lemmietta McNeilly |
|
Vol. 1 (2016) |
Competency-based Education in Communication Sciences and Disorders: The Proposal of a New Curriculum |
Résumé
PDF (English)
|
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes |
|
Vol. 1 (2016) |
The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond |
Résumé
PDF (English)
|
Aileen Patterson |
|
Vol. 1 (2016) |
The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia |
Résumé
PDF (English)
|
Lindy McAllister |
|
1 - 7 de 7 éléments |
|