Table of Contents
|
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario
|
9-19
|
|
Beata Brzozowska-Zburzyńska, Angel Díaz-Pintado Hilario
|
21-31
|
Articles
|
Krzysztof Biedrzycki
|
33-47
|
|
Paweł Sporek
|
49-62
|
|
Maria Kwiatkowska-Ratajczak
|
63-74
|
|
Maria Kwiatkowska-Ratajczak
|
75-84
|
|
Maria Wacławek
|
85-104
|
|
Aneta Grodecka
|
105-125
|
|
Aleksandra Nowak
|
127-142
|
|
Grażyna B. Tomaszewska
|
143-155
|
|
Maria Dorota Szoska
|
157-173
|
|
Maciej Wróblewski
|
175-186
|
|
Ryszard Horodecki
|
187-196
|
|
What Does Mathematics Have to Offer to Human Studies? A Few Words about Mathematics and Its Teaching
Tomasz Szarek
|
197-203
|
|
Maria Groenwald
|
205-219
|
|
Małgorzata Gajak-Toczek
|
221-242
|
|
Aleksandra Łukaszyk-Spryszak, Anna Sańczyk-Cruz
|
243-257
|
|
Agnieszka Wlazły
|
259-276
|
|
Justyna Zając
|
277-293
|
|
Karolina Kwak
|
295-310
|
|
Dorota Michułka
|
311-328
|
|
Anna Janus-Sitarz
|
329-342
|
|
Feliks Tomaszewski
|
343-361
|
|
Dariusz Piechota
|
363-377
|
|
Danuta Łazarska
|
379-393
|
|
Andrianasy Angelo Djistera
|
395-404
|
|
Janusz Waligóra
|
405-423
|


