|
Issue |
Title |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Competences of Early Education Teachers Working with Disabled Children in General Education Setting |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marta Uberman, Aleksandra Mach |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Knowledge of a six year old child’s developmental regularities by teachers of grades I–III |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Renata Stawinoga |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Innovativeness – the Immanent Feature of the Teachers’ Professionalism |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Krystyna Kusiak |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
E-learning and Communication between Teachers and the Student with Asperger's Syndrome in the Time of the COVID-19 Pandemic. Research Report |
Abstract
PDF
|
Hanna Małgorzata Żuraw |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Child Learning with a Peer During the Implementation of Development Tasks |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Jolanta Andrzejewska, Sabina Guz |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
In Search for Teachers' Resistance - Based on Teachers’ Narration |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Marta Zalewska-Bujak |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
The Level of Communication Competence of Academic Teachers Conditioned by Work Experience – Research Report |
Abstract
PDF
|
Tomasz Warzocha, Wojciech Walat |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Media education teacher |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Julia Nowicka |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Individual pedagogical theories of teachers about the school, as the place of development of creativity, independent thoughts and actions of students (research report) |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Bożena Dusza |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Developing key competences in the light of learning theory – the perspective of the teacher and student |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Barbara Skałbania |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Constance of teachers’ beliefs concerning the fulfillment of their professional roles in the changing school in light of empirical research |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agata Popławska |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
“I dreamed to become a teacher”. About the motives of choosing the profession of an early school education teacher – research report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Diagnoza preferencji i uzdolnień specjalnych dziecka – opinie badanych nauczycieli |
Abstract
PDF
|
Mirosław Kisiel |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Determinants of directed professional development of teachers in kindergarten conditions |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Angelika Barczyk-Nessel |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Standard for personal educational education teacher – the teacher's perspective |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Aggressive behaviour by students towards religious education teachers |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Barabas |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Gifted student in the reality of the polish school |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Bochniarz, Anna Grabowiec |
|
26 - 42 of 42 Items |
<< < 1 2 |