Specyfika kształtowania wartości społeczno-kulturowych u dzieci w wieku przedszkolnym z zespołem Downa
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDF (Русский)Bibliografia
Ezhkova, N.S., Chukanova, I.S. (2016). Sotsiokulturnyie tsennosti i problema priobscheniya k nim detey. Molodoy uchenyiy, №. 13.2, 32–34.
Kakhnovich, S.V. (2017). Kul’tura mezhlichnostny’kh otnoshenij u detej doshkol`nogo vozrasta na zanyatiyakh po izobrazitel’nomu iskusstvu. Moskva: Vlados.
Lavrinenko, V.N. (2015). Filosofiya. Moskva: Yuniti-Dana.
Zaharova, L.M., Purskalova, Yu.V. (2013). Sotsiokulturnoe razvitie rebenka doshkolnogo vozrastav protsesse oznakomleniya s kulturoy narodov mira. Teoriya i praktika obschestvennogo razvitiya. № 12, 179–182.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/en.2020.5.529-539
Data publikacji: 2020-12-31 10:42:21
Data złożenia artykułu: 2019-04-20 15:43:21
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2020 Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.