|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 5 (2020) |
Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki |
Résumé
|
Krzysztof Maliszewski |
|
Vol. 5 (2020) |
O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji |
Résumé
|
Małgorzata Karwatowska |
|
Vol. 4 (2019) |
Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej |
Résumé
|
Justyna Nowotniak |
|
Vol. 4 (2019) |
Poza granice parametryzacji |
Résumé
|
Leszek Korporowicz |
|
Vol. 6 (2021) |
METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć |
Résumé
|
Justyna Hanna Budzik |
|
Vol. 4 (2019) |
Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда |
Résumé
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
Vol. 4 (2019) |
The Introduction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students: A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido |
Résumé
PDF (English)
|
Keiji Sato |
|
Vol. 4 (2019) |
Évolution et enjeux de l’enseignement supérieur à Madagascar |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 3 (2018) |
Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej |
Résumé
|
Iwona Morawska |
|
Vol. 3 (2018) |
Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej |
Résumé
|
Elżbieta Kotarba |
|
Vol. 2 (2017) |
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych |
Résumé
|
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość |
Résumé
|
Tomasz Woźniak |
|
Vol. 1 (2016) |
The NetQues Project: Process, Outcomes and Beyond |
Résumé
PDF (English)
|
Aileen Patterson |
|
Vol. 4 (2019) |
Pomiędzy ewaluacją i akredytacją. Polska percepcja niemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych |
Résumé
|
Krzysztof Szewior |
|
Vol. 6 (2021) |
Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? |
Résumé
|
Martyna Dziubałtowska-Woźniak |
|
Vol. 6 (2021) |
Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Elżbieta Mazur |
|
Vol. 7 (2022) |
Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych |
Résumé
|
Barbara Myrdzik |
|
Vol. 7 (2022) |
Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych |
Résumé
|
Magdalena Marzec-Jóźwicka |
|
Vol. 7 (2022) |
Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk |
Résumé
|
Ewelina Zygan |
|
Vol. 7 (2022) |
Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii |
Résumé
|
Anita Gis |
|
Vol. 6 (2021) |
Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych |
Résumé
|
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska |
|
26 - 47 de 47 éléments |
<< < 1 2 |