Pop-pamięć. Edukacja o Holocauście a gry komputerowe – od puzzli po serious games
Аннотация
Полный текст:
PDF (Język Polski)Литература
Arendt H., Eichmann w Jerozolimie. Rzecz o banalności zła, przeł. A. Szostkiewicz,
Kraków 2010.
Baggini J., Żuk w pudełku oraz 99 innych eksperymentów myślowych, przeł. D. Cieśla-
Szymańska, Warszawa 2012.
Bauman Z., Nowoczesność i Zagłada, przeł. T. Kunz, Kraków 2009.
Bouyer L., Eucharist. Theology and Spirituality of the Eucharistic Prayer, Paris 1968.
Filiciak M., Wybrane fakty z historii gier komputerowych, [w:] Światy z pikseli. Antologia
studiów nad grami komputerowymi, red. M. Filiciak, Warszawa 2010.
Frasca G., Ephemeral Game. Is it Barbaric to Design Videogames after Auschwitz?, [w:]
Cybertext Yearbook, eds. M. Eskelinen, R. Koskimaa, Jyväskylä 2000.
Kirkpatrick G., Cynizm gracza komputerowego, przeł. M. Szota, [w:] Światy z pikseli.
Antologia studiów nad grami komputerowymi, red. M. Filiciak, Warszawa 2010.
Mańkowski P., Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo, Warszawa 2010.
Ritterfeld U., Cody M., Vorderer P., Serious Games. Mechanisms and Effects, New York
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/ah.2014.5.127
Date of publication: 2015-05-20 16:58:53
Date of submission: 2015-04-21 15:59:18
статистика
показатели
Ссылки
- На текущий момент ссылки отсутствуют.
(c) 2015 человека минут
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.